Πρόσφατα σχόλια



FORUM: ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Απ:Περισσεύματα ψωμιού
shubhupatil 8.7.2019 11:08
Απ:Παιχνίδι... Διλήμματα
Hlianna 25.2.2019 8:35
Απ:Αστεία ονόματα που έχουμε ακούσει....
Hlianna 25.2.2019 8:11
Απ:Παιχνίδι: Βρες τη λέξη !
Johnnys 23.2.2019 22:50
Απ:Αστεία ονόματα που έχουμε ακούσει....
Johnnys 23.2.2019 22:21
Απ:Παιχνίδι: Συνέχισε την Παροιμία......
Johnnys 23.2.2019 22:18
Απ:Παιχνίδι: Ναι ή Όχι;
Johnnys 23.2.2019 22:15
Απ:Παιχνίδι... Διλήμματα
Johnnys 23.2.2019 22:12
Απ:Παιχνίδι: Ερωτήσεις-Απαντήσεις !
Johnnys 23.2.2019 22:10
Απ:Μαγειρεύω....φράσεις!
Johnnys 23.2.2019 22:05
Απ:ψωμί ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ και συντηρητικά
Johnnys 23.2.2019 2:06
Απ:Τα μυστικά για ένα πετυχημένο κέικ
Johnnys 22.2.2019 23:47
Απ:Τα μυστικά για ένα πετυχημένο κέικ
Athina P 15.2.2019 10:59
Απ:Κεικ με τυρί μασκαρπόνε
Athina P 15.2.2019 10:52
Απ:Γιορτή !
Athina P 15.2.2019 10:50
Απ:Κάνναβη σε τροφές
Hlianna 2.2.2019 8:25
Απ:Περισσεύματα ψωμιού
Athina P 23.1.2019 9:31
Απ:Περισσεύματα ζυμαρικών
Athina P 23.1.2019 9:28
Απ:Περισσεύματα ψαριού!
Athina P 23.1.2019 9:12
Κάνναβη σε τροφές
Athina P 4.1.2019 18:03
Περισσότερα...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

3349-orektikalouloudi.jpg
Ορεκτικό λουλούδι


Γεια χαρά, Επισκέπτης
Παρακαλώ Σύνδεση ή Εγγραφή.    Χάσατε τον κωδικό σας;

Διάσημες ...δίαιτες!!!
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Μετάβαση στο τέλοςΣελίδα: 1234
ΘΕΜΑ: Διάσημες ...δίαιτες!!!
#58554
Απ:Διάσημες ...δίαιτες!!! 8 Χρόνια, 4 Μήνες πριν  
Hlianna έγραψε:
Η ώρα της αποτοξίνωσης

Το Αγιο Πάσχα πέρασε, αρνί, τσουρέκι και σοκολατένια αβγά καταναλώθηκαν μέχρι τελευταίας μπουκιάς. Ηρθε η ώρα της αποτοξίνωσης και της ανελέητης ζυγαριάς, καθώς το καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών. Ιδού μερικές χρήσιμες συμβουλές για να ξεπλύνετε τις ενοχές σας, και να αισθανθείτε πιο ανάλαφροι, μετά τα λουκούλεια γεύματα των ημερών.

Χυμοί φρούτων
Η αποχή μίας ημέρας από συνήθη γεύματα, θα ήταν μία καλή αρχή. Μπορείτε να καταναλώνετε επί 24ώρου βάσεως μόνον χυμούς φρέσκων φρούτων και λαχανικών. Βιταμίνες και αντιοξειδωτικά αναλαμβάνουν να καθαρίσουν τον οργανισμό σας από τοξίνες, βοηθώντας τον να επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς. Ο χυμός σέλινου θεωρείται «κλειδί» για την αποτοξίνωση, ενώ ο χυμός καρότου διεγείρει τη λειτουργία του πεπτικού. Για τόνωση, επιλέξτε χυμό πορτοκαλιού, με λίγες σταγόνες λεμονιού. Ασφαλώς, μπορείτε να καταναλώσετε και φρούτα, τουλάχιστον τρεις μερίδες ημερησίως. Φράουλες και ανανάς ενδείκνυνται, προτιμήστε επίσης μήλα και πορτοκάλια.

Σούπες και υγρά
Ετοιμάστε ελαφριές σούπες με μπρόκολο ή κολοκύθι. Αποφύγετε το πολύ αλάτι. Οι σούπες είναι ιδιαίτερα εύπεπτες, ειδικά ύστερα από τις διατροφικές αμαρτίες του Πάσχα θα βοηθήσουν το στομάχι σας να ηρεμήσει. Επίσης σωτήριο, είναι το νερό. Θα συμβάλλει καθοριστικά στην ενυδάτωση του οργανισμού σας, και στην αποβολή των τοξινών. Έχετε διαρκώς δίπλα σας ένα μπουκάλι νερό, μην περιμένετε να διψάσετε για να το γεμίσετε ξανά.

Ψάρια
Τόνος, σολομός, τσιπούρα, γαύρος, σκουμπρί, σαρδέλα : όλα τους πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά ω-3, μπορούν να παίξουν πρωταρχικό ρόλο στην αποτοξίνωση. Προτιμήστε τα, έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, διαστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία, ευνοούν την οξυγόνωση των κυττάρων και την απομάκρυνση των τοξινών.

Σαλάτες
Οσο πιο πολλές καταναλώσετε, τόσο περισσότερες φυτικές ίνες θα πάρετε, βελτιώνοντας τα επίπεδα των λιπιδίων στο αίμα. Προτιμήστε σαλάτες με μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, και αντίδια. Μπορείτε να προσθέσετε ξηρούς καρπούς, όχι όμως παραπάνω από μία χούφτα.

Προβιοτικά γιαούρτια
Τα πολλά λιπαρά και γλυκά που καταναλώσαμε τις ημέρες αυτές, πιθανότατα διατάραξαν την ισορροπία στη χλωρίδα του γαστρεντερικού σωλήνα. Επιλέξετε προβιοτικά γιαούρτια, μεταξύ άλλων θα διασπάσουν τις τοξίνες. Μπορείτε να τα συνδυάσετε με δημητριακά ολικής άλεσης.

Οσπρια
Φυσικές πηγές πρωτεΐνης, σιδήρου, αλλά και αντιοξειδωτικών, χρήσιμα όσο λίγες τροφές στη διαδικασία της αποτοξίνωσης. Στύψτε λίγο λεμόνι, όταν τα καταναλώνετε, η βιταμίνη C αυξάνει την πρόσληψη σιδήρου φυτικής προέλευσης.

.tovima.gr


αντε φάε τώρα κολοκυθόσουπα και μπροκολόσουπα:laugh: πως να γίνει αυτό??
vasiliki ver (Μέλος)
Οδηγός του ανθρώπου είναι η συνείδηση του.
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 6750
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα Γεννέθλια: 1962-07-08
Οι φίλοι είναι σαν τα άστρα, υπάρχουν πολλά και λάμπουν τα περισσότερα, αλλά μόνο ένα ξεχωρίζεις κάθε φορά..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#62212
Απ:Διάσημες ...δίαιτες!!! 8 Χρόνια, 2 Μήνες πριν  
6 τρόποι για να καίτε περισσότερες θερμίδες

Μπορεί ο μεταβολισμός να εξαρτάται από τον γενετικό παράγοντα, την ηλικία ή το φύλο αλλά όποια κι αν είναι η γενετική σας μοίρα, έχετε τη δυνατότητα να ρυθμίσετε εκ νέου τον μεταβολισμό σας. Έτσι θα καίει περισσότερες θερμίδες και εσείς θα χάσετε βάρος πιο εύκολα.

1. Τρώτε συχνά

Με το να στερείτε το φαγητό από τον οργανισμό σας επιβραδύνετε τον μεταβολισμό σας καθώς το σώμα σας προσπαθεί να αντισταθμίσει τη μειωμένη λήψη τροφής ελαττώνοντας το ρυθμό με τον οποίο την καίτε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο μεταβολικός σας ρυθμός να πέσει κατά 15-20%. Εάν κάνετε δίαιτα η καλύτερη στρατηγική είναι να μη λαμβάνετε ποτέ λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα.

2. Δυναμώστε τους μυς σας

Πρόσφατες έρευνες έχουν δείξει ότι ένα κιλό μυών καίει περίπου μεταξύ 28 και 100 θερμίδες τη μέρα ενώ ένα κιλό λίπους δεν καίει τίποτα. Όσο περισσότερο αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα τόσο περισσότερη ενέργεια θα χρησιμοποιεί το σώμα σας και τόσο περισσότερες θερμίδες θα καίτε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Προσπαθήστε λοιπόν να εντάξετε 2 – 3 φορές την εβδομάδα στο πρόγραμμα γυμναστικής σας κάποιες ασκήσεις με βάρη.

3. Κοιμηθείτε 8 ώρες

Σύμφωνα με μια έρευνα του πανεπιστημίου του Σικάγο, τα χρόνια προβλήματα ύπνου επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο μεταβολίζονται οι υδατάνθρακες, με συνέπεια την αυξημένη πείνα και την επιβράδυνση του μεταβολισμού. Όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος η έλλειψη ποιοτικού ύπνου θα παρεμποδίσει την προσπάθειά σας.

4. Τρώτε αρκετές πρωτεΐνες

Οι μύες αποτελούνται βασικά από πρωτείνη. Έτσι, χωρίς την απαραίτητη λήψη πρωτεϊνών σημειώνεται απώλεια μυϊκού ιστού. Χρειάζεστε τουλάχιστον 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ανά κιλό βάρους κάθε μέρα. Για μια γυναίκα 65 κιλών αυτό μεταφράζεται σε 65 γραμμ. πρωτείνης. Αν τρώτε για παράδειγμα δημητριακά και γάλα για πρωινό, ένα σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί και ένα κυπελλάκι γιαούρτι για γεύμα ή ένα ποτήρι γάλα το βράδυ θα πετύχετε το στόχο σας.

5. Μειώστε το στρες
Είναι ένας ακόμη παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει τον βραδινό σας ύπνο με συνέπεια και πάλι ένα χαμηλό μεταβολισμό. Σύμφωνα με μελέτες όσοι έχουν συμπτώματα κατάθλιψης ή άγχους συνήθως κάνουν κραιπάλες στο φαγητό ή ακολουθούν ανθυγιεινές συνήθειες διατροφής παραλείποντας γεύματα ή παίρνοντας διαιτητικά χάπια, που προκαλούν μεγάλη ζημιά στον μεταβολισμό.

6. Αποφύγετε τη ζάχαρη και μειώστε το αλκοόλ

Η υπερβολική κατανάλωση σακχάρων είναι πιθανό να οδηγήσει στην αποθήκευσης τους σε λίπος το οποίο καίει λιγότερες θερμίδες από τον άλιπο σωματικό ιστό. Το αλκοόλ μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τον ύπνο σας που έχει ως αποτέλεσμα τα χαμηλά επίπεδα μεταβολισμού.


Το μυστικό


Πόσες θερμίδες καίτε; Το ποσό της ενέργειας που χρειάζεται το σώμα σας για να λειτουργήσει σε φάση ανάπαυλας ονομάζεται βασικός μεταβολισμός (ΒΜ). Ο αριθμός των θερμίδων που έχετε ανάγκη κάθε μέρα είναι ο ΒΜ σας συν ο αριθμός των θερμίδων που καίτε με την άσκηση. Υπολογίστε το ΒΜ σας με την ακόλουθη φόρμουλα:

655

+ 9,6 x βάρος σε κιλά

+1,8 x ύψος σε εκατοστά

-4,7 x ηλικία

= Βασικός Μεταβολισμός

Στη συνέχεια πολλαπλασιάστε με τον παράγοντα δραστηριότητας: 1,2 αν δεν γυμνάζεστε, 1,37 αν γυμνάζεστε 1 –3 φορές την εβδομάδα, 1,55 αν γυμνάζεστε 3 – 5 φορές την εβδομάδα, 1,72 αν γυμνάζεστε κάθε μέρα.

omorfamistika.gr
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#72309
Απ:Διάσημες ...δίαιτες!!! 7 Χρόνια, 4 Μήνες πριν  
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
Μετάβαση στην αρχήΣελίδα: 1234
Συντονιστές: Margo  Bianka 
Μεταφορά στην κορυφή