Πρόσφατα σχόλια



FORUM: ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

ICQ 678924920 - SELL FULL/DEADFULLZ/DUMPS
blackjack89 2.10.2022 5:53
Απ:http://dumpsemv.com Best Dumps Shop Track 1...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:37
Απ:Https://DumpsEmv.Com Forum sell cvv fullz D...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:35
Απ:Http://DumpsEmv.Com Dumps & Cvv Read Shop H...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:33
http://DumpsEmv.Com Sell Dumps Track 1&2 vendor le
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:30
Απ:www.dumpsemv.com BUY VALID CLONE ATM CARDS ...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:28
Απ:www.dumpsemv.com Dumps With Pin & Cvv Dumps...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:26
Απ:www.dumpsemv.com Dumps Track 1&2 High Balan...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:24
Απ:www.dumpsemv.com best dumps shop track 1&2 ...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:21
Απ:www.dumpsemv.com Carding Methods CVV & Dump...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:19
Απ:www.dumpsemv.com Sell Dumps Track 1&2 GUARA...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:17
Απ:www.dumpsemv.com BUY VALID CLONE ATM CARDS ...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:16
Απ:www.dumpsemv.com Dumps Track 1&2 High Balan...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 12:15
Https://DumpsEmv.Com Forum sell cvv fullz Dumps Pi
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 7:19
Απ:www.dumpsemv.com Dumps fullz Available Orig...
cardcloned@protonmail.com 26.9.2022 7:18
Buy TOEFL Certificate Online without Exam
jame002 23.9.2022 7:33
Storm Middle, November 14th: Canes drop toward FS
Annettes 23.9.2022 3:34
2022 Early Signing Working day Analysis - Offensiv
Annettes 23.9.2022 3:33
PREDICTIONS! Arkansas vs. Missouri
Annettes 23.9.2022 3:32
ASU Softball: Hill awarded Pac-12 Participant
Annettes 23.9.2022 3:31
Περισσότερα...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

2509-13187967lh.jpg
Γύρος στο ταψί


Γεια χαρά, Επισκέπτης
Παρακαλώ Σύνδεση ή Εγγραφή.    Χάσατε τον κωδικό σας;

Ομιλείτε ελληνικά ;
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Μετάβαση στο τέλοςΣελίδα: 1...1617181920212223
ΘΕΜΑ: Ομιλείτε ελληνικά ;
#20667
Απ:Ομιλείτε ελληνικά ; 12 Χρόνια, 9 Μήνες πριν  
Hlianna έγραψε:
Ο Ζευς δεν είναι ο Δίας!

Τα αρχαία κείμενα δεν λένε «Δίας» αλλά «Ζευς», κι εκεί είναι η μεγάλη διαφορά. Στη θρησκεία των Πρωτοαιγαίων ο υπέρτατος θεός είναι ο Ζευς.
Ο Δίας είναι ο νεώτερος θεός διότι έχει υλική υπόσταση. Είναι πλανήτης. Αυτός γεννάει, αρχικά ως αέρια μάζα, τον Ήλιο, την Αφροδίτη, και όλους τους άλλους πλανήτες, όταν ήρθε στο δικό μας σύστημα ως τιτάνια μάζα αερίων...ο Ζευς ήταν εκείνος που αρχικά λάτρευαν οι Αιγαιοκρήτες και ότι η λατρεία του Διός εμφανίστηκε πολύ αργότερα..



Υπάρχει διαφορά μεταξύ Λακεδαιμονίων και Σπαρτιατών;


Συμπληρώνω την, έτσι κι' αλλιώς, σωστή απάντηση…

Όλα τα κοσμικά φαινόμενα και οι ανακατατάξεις στο ηλιακό μας σύστημα και όχι μόνο, μας το περιγράφουν οι μυθολόγοι (οι οποίοι, κατά τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, ήταν αστρονόμοι, αστρολόγοι, επιστήμονες κλπ. ), ο δε Όμηρος και ο Ησίοδος στην Κοσμογονία του, μας λένε ότι: …. « Η δε Ρέα πήγε εις την Αερίαν (= Κρήτη), όπου κρυφά του Κρόνου, (= Χρόνου), γέννησεν, εις το Ιδαίον Άντρον του Αιγαίου Βουνού, τον Δία» (Διαστολή = διάστασις (Δίας) του δίσκου του ηλιακού μας συστήματος αλλά και επανασυστολή – Ζεύξις – (Ζεύς) των συγκροτούντων αυτόν ιόντων και αεριωδών και πυρωδών σωμάτων)
Σφακιανός (Επισκέπτης)
Only Easy Day Was Yesterday
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 440
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο: Άρρεν Kyriakos.Fourakis Τοποθεσία: Χανιά - Κρήτης - (Ανώπολη Σφακίων) Γεννέθλια: 1946-11-29
Πάντων κτισμάτων κράτιστόν εστι φίλος σαφής καγαθός.
(Σωκράτης)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#20671
Απ:Ομιλείτε ελληνικά ; 12 Χρόνια, 9 Μήνες πριν  
Οι Λακεδαιμόνιοι είναι οι κάτοικοι της Χώρας Λακεδαίμων, της, η Λακεδαίμονος), η οποία είναι η μητρόπολις της Λακωνίας, (Όμηρος, Ηρόδοτος).

Οι Σπαρτιάτες είναι οι κάτοικοι της πόλης-κράτος Σπάρτη, της Λακεδαίμονος.

Οι Σπαρτιάτες είναι Λακεδαιμόνιοι. Οι Λακεδαιμόνιοι δεν είναι Σπαρτιάτες.

Η Σπάρτη (Σπάρτα στην Δωρική διάλεκτο, Σπάρτη στην Αττική διάλεκτο) ήταν πόλη-κράτος στην Αρχαία Ελλάδα που ήταν χτισμένη στις όχθες τού ποταμού Ευρώτα, στην Λακωνία η οποία είναι σύνθετη λέξη.
Ο Ηρόδοτος αναφέρει ότι, Το πρώτο συνθετικό είναι η ρίζα *Λακ- που ενδεχομένως να συσχετίζεται με τους (Λέ)-λεγες και την χώρα Λακωνία. Το δεύτερο συνθετικό είναι η λέξη "δαίμων" η οποία εδώ ενδεχομένως αποτελεί παραφορά του ονόματος του βασιλέα Τήμενος Επομένως είναι πιθανόν η αρχική της έννοια, λίγο μετά την Δωρική Κάθοδο, να ήταν η "Λακωνία του Τήμενου" σε αντιδιαστολή με την Λακωνία που παρέμενε ακόμη υπο Αχαϊκή κυριαρχία.

Ο περιηγητής του 2ου αι. μ.Χ. Παυσανίας, στα αρχικά κεφάλαια των «Λακωνικών» του, απαριθμεί τη γενεαλογία των αρχαίων Σπαρτιατών. Σύμφωνα λοιπόν με αυτή, πρώτος βασιλιάς ήταν ο Λέλεξ από τον οποίο έλαβαν το όνομα τους οι πρώτοι κάτοικοι του τόπου, οι Λέλεγες. Αυτός είχε δύο γιους, τον Μύλη και τον Πολυκάωνα. Θα τον διαδεχθεί ο Μύλης και αυτόν ο Ευρώτας, ο οποίος διοχέτευσε στη θάλασσα το νερό που λίμναζε στην πεδιάδα της Λακεδαίμονος. Το ποτάμι που έμεινε να ρέει στη μέση της κοιλάδας, αφού έδιωξε τα νερά, πήρε το όνομα του. Τον Ευρώτα διαδέχθηκε ο Λακεδαίμων, ο οποίος είχε μητέρα την Ταϋγέτη και πατέρα τον Δία και νυμφεύτηκε τη Σπάρτη, κόρη του Ευρώτα, από την οποία απέκτησε ένα γιο, τον Αμύκλα, ιδρυτή των Αμυκλών.
1. μετὰ δὲ τοὺς Ἑρμᾶς ἐστιν ἤδη Λακωνικὴ τὰ πρὸς ἑσπέρας. ὡς δὲ αὐτοὶ Λακεδαιμόνιοι λέγουσι, Λέλεξ αὐτόχθων ὢν ἐβασίλευσε πρῶτος ἐν τῇ γῇ ταύτῃ καὶ ἀπὸ τούτου Λέλεγες ὧν ἦρχεν ὠνομάσθησαν. Λέλεγος δὲ γίνεται Μύλης καὶ νεώτερος Πολυκάων. Πολυκάων μὲν δὴ ὅποι καὶ δι' ἥντινα αἰτίαν ἀπεχώρησεν, ἑτέρωθι δηλώσω: Μύλητος δὲ τελευτήσαντος παρέλαβεν ὁ παῖς Εὐρώτας τὴν ἀρχήν. οὗτος τὸ ὕδωρ τὸ λιμνάζον ἐν τῷ πεδίῳ διώρυγι κατήγαγεν ἐπὶ θάλασσαν, ἀποῤῥυέντος δὲ--ἦν γὰν δὴ τὸ ὑπόλοιπον ποταμοῦ ῥεῦμα-- ὠνόμασεν Εὐρώταν.
[2] ἅτε δὲ οὐκ ὄντων: αὐτῷ παίδων ἀῤῥένων βασιλεύειν καταλείπει Λακεδαίμονα, μητρὸς μὲν Ταϋγέτης ὄντα, ἀφ' ἧς καὶ τὸ ὄρος ὠνομάσθη, ἐς Δία δὲ πατέρα ἀνήκοντα κατὰ τὴν φήμην: συνῴκει δὲ ὁ Λακεδαίμων Σπάρτη θυγατρὶ τοῦ Εὐρώτα. τότε δὲ ὡς ἔσχε τὴν ἀρχήν, πρῶτα μὲν τῇ χώρα και τοις ανθρώποις μετέθετο αφ' αυτού τα ονόματα, μετά δε τούτο , ωκισέ τε και ωνόμασεν από της γυναικός πόλιν, ή Σπάρτη καλείται και ες ημάς. [3] Αμύκλας δε ο Λακεδαίμονος, βουλόμενος υπολιπέσθαι τι και αυτός ες μνήμην, πόλισμα, εκτισεν εν τη Λακωνική. γενομένων δέ οι παίδων Υάκινθον μεν νεώτατον όντα και το είδος κάλλιστον κατέλαβεν η πεπρωμένη πρότερον του πατρός, και Υακίνθου μνήμά εστίν εν Αμύκλαις υπό το Άγαλμα του Απόλλωνος. αποθανόντος δε Αμύκλα ες Άργαλον τον πρεσβύτατον των Αμύκλα παίδων και ύστερον ες Κυνόρταν Αργάλου τελευτήσαντος αφίκετο η αρχή.
[4] Κυνόρτα δε εγένετο Οίβαλος. ούτος Γοργοφόνην τε την Περσέως γυναίκα έσχεν εξ Άργους και παίδα έσχε Τυνδάρεων, ώ περί της βασιλείας Ιπποκόων ημφισβήτει και κατά πρεσβείαν έχειν ηξίου την αρχήν. προσλαβών δε Ικάριον και τους στασιώτας παρά πολύ τε υπερεβάλετο δυνάμει Τυνδάρεων και ηνάγκασεν αποχωρήσαι δείσαντα, ώς μεν Λακεδαιμόνιοί φασιν,...





Δήλος: Το πρώτο όνομα της νήσου και γιατί ονομάσθηκε "Δήλος"
Σφακιανός (Επισκέπτης)
Only Easy Day Was Yesterday
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 440
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο: Άρρεν Kyriakos.Fourakis Τοποθεσία: Χανιά - Κρήτης - (Ανώπολη Σφακίων) Γεννέθλια: 1946-11-29
Τελευταία διόρθωση: 07/01/2010 10:28 από .
Πάντων κτισμάτων κράτιστόν εστι φίλος σαφής καγαθός.
(Σωκράτης)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#20812
Απ:Ομιλείτε ελληνικά ; 12 Χρόνια, 9 Μήνες πριν  
Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν ότι ήταν η «άδηλος» Αστερία, όπως ονομαζόταν πριν το νησί, επέπλεε στη θάλασσα.
Με τη γέννηση του θεού Απόλλωνα, η «άδηλος» έγινε Δήλος δηλ. φανερή και πλημμύρισε φως και κατά το θρύλο δέθηκε στο βυθό με αδαμάντινες αλυσίδες.

Στην ελληνική μυθολογία υπάρχουν τρεις περίοδοι κατακλυσμών, ποιες είναι αυτές οι περίοδοι;
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#20988
Απ:Ομιλείτε ελληνικά ; 12 Χρόνια, 9 Μήνες πριν  
1oς. ΩΓΥΓΟΥ, (Πλημμύρα Αττικοβοιωτίας)

2ος. ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ, (καταποντισμός Ατλαντίδος. Αιτία: Πτώσις Φαέθοντος στην Γη, Διάνοιξις Τεμπών, η Θεσσαλική λίμνη χύνεται στο Αιγαίο.)

3ος. ΔΑΡΔΑΝΟΥ, (Υιός του Δία και γενάρχης των Τρώων - Διάνοιξις Ελλησπόντου και Βοσπόρου)


(Ο τελευταίος, δηλαδή ο κατακλυσμός το ΔΑΡΔΑΝΟΥ είναι ο μεγαλύτερος και σε πλανητικό επίπεδο. Λέγεται δε, ότι είναι ο ίδιος κατακλυσμός με αυτόν του μεγάλου «ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ» του Νώε.
Οι δύο πρώτοι, δηλαδή του Ωγύγου και του Δευκαλίωνος, ήταν σε τοπικό επίπεδο της περιοχής της Μεσογείου).

Υπάρχουν μερικοί ιστορικοί που λένε ότι οι κατακλυσμοί ήταν τέσσερεις. Δηλαδή:

- Ωγύγου
- Κέκρωπος Β'
- Δυκαλίωνος
- Δαρδάνου

Αλλά μάλλον διαχωρίζουν τον κατακλυσμό του Ωγύγου σε δύο.

Η αλήθεια είναι ότι διίστανται οι απόψεις όσον αφορά στην σειρά που έγιναν οι παραπάνω κατακλυσμοί.
Δηλαδή ο Δ. Κατής, στην εφημερίδα "Απογευματινή", 23 Ιουλ. 2000 μας λέει ότι:

"Στο μουσείο του Ερμιτάζ σώζεται πάπυρος 3000 χρόνων,
ο οποίος αναφέρεται στην "Νήσο του Ερπετού", περιλαμβάνοντας
μια παράγραφο με ένα μυστηριώδη γρίφο: "Αφού φύγεις απ' την
νήσο μου, δεν θα την ξαναβρείς, διότι το μέρος τούτο θα
εξαφανιστεί κάτω από τα κύματα."

Ο ίδιος δίδει τις εξής χρονολογίες για τους κατακλυσμούς:

9600 π.Χ. Κατακλυσμός Ωγύγου - Ατλαντίδος
8225 π.Χ. Κομήτης Φαέθων
3600 π.Χ. Κατακλυσμός Δευκαλίωνος
3400-3300 π.Χ. Κατακλυσμός Δαρδάνου

Η χρονολόγηση αυτή προτείνεται από τον "Εχετλαίο" ("Οι πληροφορίες
των αρχαίων συγγραφέων για τους τρεις μεγάλους κατακλυσμούς", (περιοδικό "Δαυλός", τ. 197, Μάιος 1998).

Η χρονολόγηση αυτή είναι περίπου η προτεινόμενη από τον Κ. Κουτρουβέλη
("Προκατακλυσμιαίες ελληνικές γραφές και χρονολόγηση κατακλυσμών με νέα
αστρονομικά δεδομένα", περιοδικό "Δαυλός", τ. 190, Οκτ. 1997):

27810 π.Χ. κατακλυσμός Δαρδάνου, Κομήτης Τυφών

8255 π.Χ. Κατακλυσμός Ωγύγου, κομήτης Φαέθων, καταποντισμός Ατλαντίδος

~3615 π.Χ. Κατακλυσμός Δευκαλίωνος

Κατά τον Αν. Στάμου, "Οι τρεις μεγάλοι κατακλυσμοί της Ελληνικής Προϊστορίας",
(περιοδικό "Ιχώρ", τ. 7, Μάρτ. 2001):

13000 π.Χ. Κατακλυσμός Ωγύγου - Πολιτισμός του Διός

9500 π.Χ. Κατακλυσμός Δευκαλίωνος - Καταποντισμός Ατλαντίδος –

3400 π.Χ. Κατακλυσμός Δαρδάνου



ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ: Εννοιολογική ερμηνεία / σημασιολογική ανάλυση της λέξεως
Σφακιανός (Επισκέπτης)
Only Easy Day Was Yesterday
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 440
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο: Άρρεν Kyriakos.Fourakis Τοποθεσία: Χανιά - Κρήτης - (Ανώπολη Σφακίων) Γεννέθλια: 1946-11-29
Τελευταία διόρθωση: 10/01/2010 02:59 από .
Πάντων κτισμάτων κράτιστόν εστι φίλος σαφής καγαθός.
(Σωκράτης)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#22467
Απ:Ομιλείτε ελληνικά ; 12 Χρόνια, 8 Μήνες πριν  
Η μελέτη και η ερμηνεία των μύθων απασχόλησε τον άνθρωπο από την αρχαιότητα και συνεχίζει να το απασχολεί ως τις μέρες μας. Ανάλογα με το πρίσμα που ο καθένας χρησιμοποίησε, τοποθετήθηκε και απέναντι στο μύθο. Ετσι, έχουμε πάρα πολλές τοποθετήσεις, σχολές και γραμμές έρευνας των μύθων. Η μελέτη αυτή -μια και ο μύθος είναι αναπόσπαστο τμήμα του ανθρώπινου πολιτισμού- είναι σημαντική. Θα κάνουμε έτσι μία συνοπτική παρουσίαση των πολυάριθμων προσπαθειών μελέτης και ερμηνείας των μύθων.

Είναι ένας όρος με πολλές σημασίες:
ψευδής, φανταστική διήγηση, παραμύθι
παράδοση που αναφέρεται σε θεούς ή ήρωες
υπόθεση δράματος, έπους ή μυθιστορήματος
Υπάρχουν πολλές και διάφορες σημασίες για τη λέξη μύθος.
Στην Αρχαία Εποχή σήμαινε την κάθε προφορική διήγηση, αυτή που μεταδίδεται με το στόμα, καθώς επίσης και την κάθε είδους διήγηση.
Στα Σύγχρονη Εποχή λέγεται κάθε φανταστική διήγηση ή παραμύθι ή διήγηση αλληγορική, όπως είναι οι μύθοι του Αισώπου.

Η σημασία της λέξης Παρθενών
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Τελευταία διόρθωση: 22/01/2010 15:33 από Hlianna.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#22528
Απ:Ομιλείτε ελληνικά ; 12 Χρόνια, 8 Μήνες πριν  
Τι είναι ΜΥΘΟΣ:

«Εις την Ελληνικήν Μυθολογίαν πράγματα
άπα πόρρω απέχουν ου Μύθου και Ιστορίαν
αποτελούν», (Αριστίων Αρέθας)

Μύθος, από την ετυμολογική του σύνθεση, δηλώνει σαφώς ότι δεν συγκροτείται μόνο ο πυρήνας του από πραγματικά και αληθή στοιχεία, αλλά και ότι και τα επιστρώματά του, όπως και όλων των άλλων στοιχείων της των Ελλήνων Μυθολογίας, έχουν συντεθεί από μόρια με σαφές και καθαρό ιστορικό περιεχόμενο, έχουν δηλαδή αποτυπωθεί σ’ αυτόν πραγματοποιηθέντα γεγονότα και περιστατικά και όχι παραχθέντα, όπως το παραμύθι, (παράγω μύθο), το οποίο δηλοί παραχθέντα μύθο.

Ενώ ο Μύθος απέχει πού από το παραμύθι, η Μυθολογία, (συγκέντρωσις Μύθων = εγγραφή δια της προφορικής διηγήσεως – εξιστορήσεως , από γενεά σε γενεά, γεγονότων και περιστατικών), δεν απέχει καθόλου της Ιστορίας.

Το ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ, λοιπόν, Μύθος παράγεται από το σύνθετο ρήμα μυ-θέω, ή κατά τον νεώτερο τύπο του, μυ-θέομαι.
Το πρώτο συνθετικό. Η ρίζα του, είναι το μόριο μύ, (με οξεία και μύ με περισπωμένη) και το δεύτερο, το θέμα του, το ρήμα θέομαι.

Η ΡΙΖΑ, του ρήματος μυθέομαι, το μύ (ή μύ με περισπωμένη), δηλώνει:
Ομιλώ, διηγούμαι, αναφέρω κλπ. με φωνή μόλις που ακούγεται, (ψιθυριστά).
Για την δήλωση αυτή του μορίου βλέπε και το λήμμα Μύ στο «Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσης» το Άνθιμου Γαζή, (έκδοσις Βιέννης 1835), καθ’ ως και το λήμμα Μύζω στο «Λεξικόν Ερμηνευτικόν των Ενδοξοτάτων Ελλήνων Ποιητών και Συγγραφέων» του Γρηγορίου Βερναρδάκη.

Το ΘΕΜΑ, του ίδιου ρήματος είναι το θέω ή το θέομαι, το οποίο σημαίνει¨
τρέχω ορμητικώς, προχωρώ ταχέως, διηγούμαι επί τροχάδην κλπ. (βλέπε το ρήμα θέω στα παραπάνω λεξικά).

Το ΡΗΜΑ, αυτό λοιπόν, το μυθεύομαι, δηλώνει: «διηγούμαι ή εξιστορώ επ’ι τροχάδην και δια φωνής μόλις ακουομένης».
Η έννοιά του είναι σαφής: διηγούμαι-εξιστορώ επί τροχάδην αληθή γεγονότα, επί τροχάδην λέγω την αλήθειαν»
Ο Ησίοδος, στον δέκατο στοίχο του «ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΑΙ» γράφει:
«Εγώ δε κε Πέρση ετήτυμα μυθησάμην», (και εγώ θέλω να πώ εις τον Πέρση κάποιες αλήθειες».

Δια του ουσιαστικού λoιπόν, μύθος δηλούται: Πάσα δια στόματος απαγγελία, είτε δηλωτική, είτε προστακτική, είτε παραινετική, είτε διηγηματική.
=================

Παρθενών, Παρθενώνος (και παρθενεών)

1. Δωμάτιον, ένθα διάγουσιν αι παρθένοι και οίκος εις όν ζώσιν ή ανατρέφονται και φυλάττονται αι παρθένοι.

2. κατ’ εξοχήν στην Αθήνα έτσι ελέγετο και ο ναός της Αθηνάς, ο οποίος βρίσκεται στην Ακρόπολη.




[color=#0000FF][b]ΛΑΟΣ: Προέλευση
[/b][/color]
Σφακιανός (Επισκέπτης)
Only Easy Day Was Yesterday
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 440
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο: Άρρεν Kyriakos.Fourakis Τοποθεσία: Χανιά - Κρήτης - (Ανώπολη Σφακίων) Γεννέθλια: 1946-11-29
Τελευταία διόρθωση: 23/01/2010 14:05 από .
Πάντων κτισμάτων κράτιστόν εστι φίλος σαφής καγαθός.
(Σωκράτης)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
Μετάβαση στην αρχήΣελίδα: 1...1617181920212223
Συντονιστές: Margo  Bianka 
Μεταφορά στην κορυφή