Πρόσφατα σχόλια



FORUM: ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Cisco Certified Design Associate
angeleena 3.12.2019 8:51
Απ:Περισσεύματα ψωμιού
shubhupatil 8.7.2019 11:08
Απ:Παιχνίδι... Διλήμματα
Hlianna 25.2.2019 8:35
Απ:Αστεία ονόματα που έχουμε ακούσει....
Hlianna 25.2.2019 8:11
Απ:Παιχνίδι: Βρες τη λέξη !
Johnnys 23.2.2019 22:50
Απ:Αστεία ονόματα που έχουμε ακούσει....
Johnnys 23.2.2019 22:21
Απ:Παιχνίδι: Συνέχισε την Παροιμία......
Johnnys 23.2.2019 22:18
Απ:Παιχνίδι: Ναι ή Όχι;
Johnnys 23.2.2019 22:15
Απ:Παιχνίδι... Διλήμματα
Johnnys 23.2.2019 22:12
Απ:Παιχνίδι: Ερωτήσεις-Απαντήσεις !
Johnnys 23.2.2019 22:10
Απ:Μαγειρεύω....φράσεις!
Johnnys 23.2.2019 22:05
Απ:ψωμί ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ και συντηρητικά
Johnnys 23.2.2019 2:06
Απ:Τα μυστικά για ένα πετυχημένο κέικ
Johnnys 22.2.2019 23:47
Απ:Τα μυστικά για ένα πετυχημένο κέικ
Athina P 15.2.2019 10:59
Απ:Κεικ με τυρί μασκαρπόνε
Athina P 15.2.2019 10:52
Απ:Γιορτή !
Athina P 15.2.2019 10:50
Απ:Κάνναβη σε τροφές
Hlianna 2.2.2019 8:25
Απ:Περισσεύματα ψωμιού
Athina P 23.1.2019 9:31
Απ:Περισσεύματα ζυμαρικών
Athina P 23.1.2019 9:28
Απ:Περισσεύματα ψαριού!
Athina P 23.1.2019 9:12
Περισσότερα...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

3237-aggourivarka.jpg
Ορεκτικά με αγγούρι


Γεια χαρά, Επισκέπτης
Παρακαλώ Σύνδεση ή Εγγραφή.    Χάσατε τον κωδικό σας;

Το γνωρίζατε αυτό;
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Μετάβαση στο τέλοςΣελίδα: 1...56789101112
ΘΕΜΑ: Το γνωρίζατε αυτό;
#37705
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 9 Χρόνια, 5 Μήνες πριν  
Ο πλούτος της γλώσσας μας



Η δωροδοκία των χαμηλόβαθμων υπαλλ. λέγεται γρηγορόσημο
Η δωροδοκία των υψηλόβαθμων υπαλλήλων λάδωμα
Η δωροδοκία των Διευθυντών/Διοικητών μίζα
Η δωροδοκία βουλευτών και Υπουργών . χορηγία

Αθάνατο και ατελείωτο ελληνικό λεξιλόγιο


i-diadromi.blogspot.com/2010/06/blog-post_6601.html
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#37712
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 9 Χρόνια, 5 Μήνες πριν  

Πως διαβάζεται μία ετικέτα.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση (Ε.Ε.) έχει θεσπίσει κανόνες σήμανσης, για τα τρόφιμα, με σκοπό να βοηθήσει όλους τους Ευρωπαίους καταναλωτές να γνωρίζουν τι αγοράζουν. Οι κανόνες αποσκοπούν, στη διασφάλιση ολοκληρωμένης ενημέρωσης των καταναλωτών, για τα προϊόντα διατροφής, που αγοράζουν.

Πέρα από τις πληροφορίες, που απαιτούνται, βάσει του νόμου, οι παραγωγοί είναι ελεύθεροι να παράσχουν οποιαδήποτε επιπρόσθετη πληροφορία επιθυμούν, εφόσον είναι ακριβής και δεν παραπλανά τον καταναλωτή. Υπάρχουν κοινοί κανόνες σήμανσης, για όλα τα τρόφιμα και ειδικοί κανόνες, για το κρέας, τα οινοπνευματώδη και τα ευπαθή τρόφιμα.

1. Ποσότητα: καθαρή ποσότητα του προϊόντος, που εκφράζεται, ως όγκος, στα υγρά (π.χ. λίτρο, εκατοστόλιτρο) και, ως μάζα, στα άλλα προϊόντα (π.χ. γραμμάρια ή κιλό).
2. Ονομασία του προϊόντος: πρέπει να περιλαμβάνει πληροφορίες, για τη φυσική κατάσταση του τροφίμου ή για την ειδική επεξεργασία, στην οποία έχει υποβληθεί (π.χ. σε σκόνη, κατεψυγμένο, συμπυκνωμένο, καπνιστό κ.λπ.). Η επεξεργασία, με ιοντίζουσα ακτινοβολία, πρέπει να αναφέρεται πάντοτε.
3. Κατάλογος συστατικών: όλα τα συστατικά πρέπει να αναγράφονται, κατά φθίνουσα τάξη μεγέθους του βάρους (εξαίρεση: μείγματα φρούτων ή λαχανικών), συμπεριλαμβανομένων εκείνων, που είναι γνωστό ότι προκαλούν αλλεργικές αντιδράσεις (π.χ. φιστίκια, γάλα, αβγά, ψάρι). Για τα συστατικά, που περιγράφονται, με την ονομασία του προϊόντος (π.χ. "ντοματόσουπα"), με εικόνες ή με λέξεις (π.χ. "με φράουλες") ή τα οποία είναι βασικά, για το χαρακτηρισμό ενός τροφίμου (π.χ. "τυρί με ελιά"), πρέπει να αναγράφεται, επίσης, το ποσοστό τους.
4. Διατήρηση: η "ημερομηνία λήξης" και η ημερομηνία, που αναφέρεται, στην "ανάλωση κατά προτίμηση πριν από" δηλώνουν, για πόσο καιρό θα παραμείνει φρέσκο το τρόφιμο και θα είναι ασφαλής η κατανάλωσή του. Η "ημερομηνία λήξης" χρησιμοποιείται, για τρόφιμα, που χαλούν εύκολα (π.χ. κρέας, αβγά, γαλακτοκομικά). Όλα τα συσκευασμένα νωπά προϊόντα φέρουν "ημερομηνία λήξης". Δεν πρέπει να καταναλώνουμε προϊόντα, μετά την "ημερομηνία λήξης" τους, επειδή μπορεί να πάθουμε τροφική δηλητηρίαση. Η "ανάλωση κατά προτίμηση πριν από" χρησιμοποιείται, για τρόφιμα, που μπορούν να διατηρηθούν περισσότερο καιρό (π.χ. δημητριακά, ρύζι, μπαχαρικά). Δεν κινδυνεύουμε, εάν καταναλώσουμε το προϊόν, μετά την ημερομηνία, που δηλώνεται, αλλά μπορεί να έχει αρχίσει να χάνει τη γεύση του και την υφή του .
5. Παραγωγός / Εισαγωγέας: η επωνυμία και η διεύθυνση του παραγωγού, του συσκευαστή ή του εισαγωγέα πρέπει να αναγράφονται ευανάγνωστα, στη συσκευασία, ώστε να γνωρίσουμε με ποιόν πρέπει να επικοινωνήσουμε, εάν έχουμε κάποιο παράπονο ή επιθυμούμε να λάβουμε περισσότερες πληροφορίες, για το προϊόν.
6. Βιολογικό: η χρήση της λέξης "βιολογικό", σε ετικέτες, ρυθμίζεται, αυστηρά, από τη νομοθεσία της Ε.Ε. Επιτρέπεται, μόνον εφόσον παραπέμπει, σε ειδικές μεθόδους παραγωγής τροφίμων, οι οποίες τηρούν υψηλά πρότυπα προστασίας του περιβάλλοντος και καλής μεταχείρισης των ζώων. Οι παραγωγοί, που πληρούν τους απαιτούμενους όρους, μπορούν να χρησιμοποιούν το ευρωπαϊκό λογότυπο "Βιολογική γεωργία-Σύστημα ελέγχου Ε.Κ.".
7. Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί (Γ.Τ.Ο.): η σήμανση είναι υποχρεωτική, για προϊόντα, που περιέχουν Γ.Τ.Ο., σε ποσοστό άνω του 0,9%. Όλες οι ουσίες που προέρχονται από Γ.Τ.Ο πρέπει να αναφέρονται, στον κατάλογο των συστατικών, με τις λέξεις "γενετικά τροποποιημένο".
8. Προέλευση: η ένδειξη της χώρας ή της περιφέρειας προέλευσης είναι υποχρεωτική, για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως το κρέας, τα φρούτα και τα λαχανικά. Είναι επίσης υποχρεωτική, όταν το εμπορικό σήμα ή άλλα στοιχεία της ετικέτας, όπως μία εικόνα, μια σημαία ή μια αναφορά, σε τόπο, μπορούν να παραπλανήσουν τον καταναλωτή, ως προς την πραγματική προέλευση του προϊόντος.
9. Διατροφικές πληροφορίες: περιγράφουν την ενεργειακή αξία και τα θρεπτικά στοιχεία ενός τροφίμου (π.χ. πρωτεΐνες, λίπη, ίνες, νάτριο, βιταμίνες και μέταλλα) . Όταν, όμως, αναγράφεται ισχυρισμός, σχετικά με τις θρεπτικές ιδιότητες του προϊόντος, οι πληροφορίες αυτές παρέχονται, υποχρεωτικά.
10. Ισχυρισμοί για τις θρεπτικές και υγιεινές ιδιότητες: υπάρχουν κανόνες της Ε.Ε, για να διασφαλίζεται ότι κάθε ισχυρισμός, σχετικά με την υγιεινή ή θρεπτική αξία, ο οποίος αναγράφεται, στις συσκευασίες τροφίμων, είναι αληθινός και βασίζεται, σε επιστημονικά στοιχεία.

Ισχυρισμοί, όπως "χαμηλά λιπαρά" ή "πλούσιο σε ίνες", πρέπει να αντιστοιχούν, σε εναρμονισμένους ορισμούς, έτσι ώστε να σημαίνουν το ίδιο πράγμα, σε όλες τις χώρες της Ε.Ε. Για παράδειγμα, ο ισχυρισμός "πλούσιο σε ίνες" μπορεί να χρησιμοποιηθεί, μόνο σε προϊόντα, με περιεκτικότητα τουλάχιστον 6g ίνων ανά 100g. Τα τρόφιμα, με πολλά λιπαρά ή ζάχαρη, δε μπορούν να φέρουν, στην ετικέτα τους, ισχυρισμούς, όπως "περιέχει βιταμίνη C".
Οι ισχυρισμοί, για υγιεινές ιδιότητες, όπως "κάνει καλό στην καρδιά", επιτρέπονται, μόνον εφόσον μπορούν να αποδειχθούν, επιστημονικά. Δεν είναι δυνατόν να αναφέρεται θετικός ισχυρισμός, για υγιεινές ιδιότητες, στην ετικέτα ενός προϊόντος, που περιέχει πολύ αλάτι, λιπαρά ή ζάχαρη. Οι ακόλουθοι ισχυρισμοί, για υγιεινές ιδιότητες, απαγορεύονται:

* Ισχυρισμοί, για την πρόληψη, αντιμετώπιση ή θεραπεία ανθρώπινων νοσημάτων
* Ισχυρισμοί, που αναφέρονται, σε ποσοστό ή ποσότητα απώλειας βάρους
* Αναφορά ότι επιτρέπεται, ρητά ή συνιστάται, από γιατρούς
* Ισχυρισμοί, που υποδηλώνουν ότι μπορεί να επηρεαστεί η υγεία, εάν δεν καταναλωθεί το τρόφιμο.

Αριθμοί Ε
Εάν ένα πρόσθετο τροφίμων φέρει αριθμό E, αυτό καταδεικνύει ότι έχει περάσει τις δοκιμασίες
ασφάλειας και έχει εγκριθεί, για χρήση, σε όλη την Ε.Ε. Η έγκριση αυτή παρακολουθείται, επανεξετάζεται και τροποποιείται, βάσει των νέων επιστημονικών στοιχείων. Ορισμένα κοινά πρόσθετα τροφίμων είναι τα εξής:

* Αντιοξειδωτικά: βοηθούν να διατηρούνται περισσότερο τα τρόφιμα, επειδή εμποδίζουν τα λίπη, τα έλαια και ορισμένες βιταμίνες να ενωθούν, με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας. Η οξείδωση κάνει το τρόφιμο να ταγγίσει και να χάσει το χρώμα του. Παράδειγμα: Βιταμίνη C, ονομάζεται επίσης ασκορβικό οξύ ή E300.
* Χρωστικές ουσίες: χρησιμοποιούνται, μερικές φορές, για να αντικαταστήσουν τη φυσική απώλεια χρώματος, από τη μεταποίηση ή την αποθήκευση του τροφίμου, ή για να σταθεροποιήσουν το χρώμα του προϊόντος. Παράδειγμα: Καραμέλα (E150α), που χρησιμοποιείται, σε προϊόντα, όπως οι σάλτσες και τα αναψυκτικά.
* Γαλακτωματοποιητές, σταθεροποιητές, πυκνωτικά και πηκτικά μέσα: οι γαλακτωματοποιητές, όπως οι λεκιθίνες (E322), βοηθούν να αναμειγνύονται συστατικά, τα οποία, φυσιολογικά, δε θα αναμειγνύονταν, όπως το λάδι και το νερό. Οι σταθεροποιητές βοηθούν να μην ξεχωρίσουν, ξανά, συστατικά, που έχουν ενωθεί. Ένα κοινό πηκτικό μέσο είναι η πηκτίνη (E440), που χρησιμοποιείται, στις μαρμελάδες. Τα πυκνωτικά μέσα δίνουν μεγαλύτερη πυκνότητα, στο τρόφιμο, όπως ακριβώς η προσθήκη αλευριού κάνει μια σάλτσα πιο πυκνή.
* Ενισχυτικά γεύσης: αναδεικνύουν τη γεύση, σε πικάντικα ή γλυκά τρόφιμα, χωρίς να προσθέτουν κάποια δική τους γεύση. Παράδειγμα: το όξινο γλουταμινικό νάτριο (E621), ?ου προστίθεται, συχνά, σε μεταποιημένα τρόφιμα, ιδίως σε σούπες, σάλτσες και λουκάνικα.
* Συντηρητικά: βοηθούν να μη χαλάσουν τα τρόφιμα. Τα περισσότερα τρόφιμα, που έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής, περιέχουν συντηρητικά, εκτός εάν έχει εφαρμοστεί άλλη μέθοδος συντήρησης, όπως κατάψυξη, κονσερβοποίηση ή αποξήρανση. Παραδείγματα: Τα αποξηραμένα φρούτα υφίστανται, συχνά, επεξεργασία, με διοξείδιο του θείου (E220), για να μην αναπτύσσουν μούχλα ή βακτήρια, ενώ το μπέικον, το ζαμπόν, το παστό βοδινό (corned beef) και άλλα αλλαντικά υφίστανται, συχνά, επεξεργασία, με νιτρώδη και νιτρικά άλατα (E249 έως E252).
* Γλυκαντικές ουσίες: χρησιμοποιούνται, συχνά, αντί για ζάχαρη, σε προϊόντα, όπως τα αναψυκτικά, με ανθρακικό, το γιαούρτι και οι τσίχλες. Παραδείγματα: Ασπαρτάμη (E951), σακχαρίνη (E954), ακεσουλφάμη Κ (E950) και σορβιτόλη (E420).

πηγή kepka.org
marianta (Μέλος)
Ζήσε τη στιγμή.
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 2885
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Γεννέθλια: 0000-11-25
Αγαπώ σημαίνει ζω. Αγαπιέμαι και αγαπώ, σημαίνει αξίζω να ζω. Είμαι εδώ γιατί αγαπώ την καλή και ζεστή παρέα και την μαγειρική και θέλω να κάνω μαζί σας πολλά πολλά γευστικά ταξίδια στη χώρα των χρωμάτων και των αρωμάτων.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#37991
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 9 Χρόνια, 5 Μήνες πριν  
Ο δεκάλογος των γυναικών


1) ΚΑΛΑ:
Η λέξη που χρησιμοποιούν οι γυναίκες για να κλείσουν μια συζήτηση όταν έχουν δίκιο, οπότε πρέπει να σωπάσεις.

2) 5 ΛΕΠΤΑ:
Αν είναι σε φάση που ετοιμάζεται για έξοδο σημαίνει μισή ώρα. Σημαίνει όμως 5 λέπτα, και μονάχα 5, αν σου τα έδωσε προτού βγείτε ή κάνετε ό,τιδήποτε άλλο μαζί, για να δεις ποδόσφαιρο ή να παίξεις στον υπολογιστή.


3) ΤΙΠΟΤΑ:
Η ηρεμία πριν την καταιγίδα. Θέλει να πει κάτι και πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός. Οι συζητήσεις που ξεκινούν με το τίποτα, συχνά τελειώνουν με ΚΑΛΑ(βλέπε 1).

4) ΑΝΤΕ ΚΑΝΤΟ:
Πρόκειται για πρόκληση και όχι για παρότρυνση. Μην το κάνεις.

5) ΑΝΑΣΤΕΝΑΓΜΟΣ:
Είναι σαν λέξη, που συνήθως οι άνδρες κατανοούν λάθος. Ένας μεγάλος αναστεναγμός σημαίνει ότι πιστεύει ότι είσαι ηλίθιος και αναρωτιέται γιατί χάνει χρόνο και συζητάει μαζί σου για...ΤΙΠΟΤΑ(βλέπε 3).

6) OK:
Μια απ'τις πιο επικίνδυνες λέξεις που μπορεί να πει μια γυναίκα σ'έναν άνδρα. Σημαίνει πως θέλει να σκεφτεί πώς και πότε θα το πληρώσεις.

7) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:
Μια γυναίκα σε ευχαριστεί, μην αναρωτιέσαι και μην λιποθυμήσεις. Θέλει απλώς να σε ευχαριστήσει. Εκτός κι αν σου πεί "ευχαριστώ πολύ" που τις περισσότερες φορές είναι καθαρός σαρκασμός.

8) ΟΠΩΣ ΘΕΣ:
Είναι ένας τρόπος για μια γυναίκα να σου πει "άντε γα....".

9) ΑΣΤΟ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΓΩ:
Άλλη μια επικίνδυνη φράση. Σημαίνει πως μια γυναίκα ζήτησε κατ'επανάληψιν από έναν άνδρα να κάνει κάτι που τελικά τώρα το κάνει εκείνη. Ο άντρας θα ρωτήσει "συμβαίνει κάτι;". Για την απάντηση της γυναίκας βλέπε 3(ΤΙΠΟΤΑ).

10) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;:
Προσοχή, δεν είναι μια απλή ερώτηση. Να θυμάσαι πάντα πως κάθε φορά που μια γυναίκα σε ρώτα "ποιά είναι;", θα ήθελε στην πραγματικότητα να σε ρωτήσει "ποιό είναι αυτό το ξέκωλο, και από που την ξέρεις;;;"

rc-cafe.blogspot.com/2010/06/blog-post_5765.html
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#38127
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 9 Χρόνια, 5 Μήνες πριν  
Πώς να διαβάζετε τα πρόσωπα των ανθρώπων

Για αιώνες οι άνθρωποι προσπαθούσαν να κατανοήσουν τις πτυχές του χαρακτήρα ενός ατόμου απλά και μόνο παρατηρώντας το πρόσωπό του.
Οι αρχαίοι Κινέζοι πίστευαν ότι το πρόσωπο αποτελεί αντανάκλαση του εσωτερικού μας κόσμου.
Στη Μεσαιωνική Ευρώπη η ομορφιά θεωρούνταν συνώνυμη με την αρετή και η ασχήμια σημάδι του κακού.
Αλλά και σε πιο πρόσφατες περιόδους η φρενολογία , δηλαδή η μελέτη του σχήματος του κρανίου, χρησιμοποιήθηκε συχνά για να ‘’προσδιορίσει’’ την ενοχή των
υπόπτων για εγκλήματα.
Παρόλο που αυτές οι ‘’προχωρημένες’’ ιδέες δε φαίνεται να επαληθεύονται από σύγχρονες μελέτες, εξακολουθεί να υπάρχει η αντίληψη ότι ορισμένες πτυχές του προσώπου μπορούν να μας επιτρέψουν να σχηματίσουμε μια πρώτη άποψη για τους άλλους.
Αν και είναι αμέτρητα τα σημεία ενός προσώπου που μπορούν να αναλυθούν, ας σταθούμε στα βασικότερα από αυτά.

Σχήμα προσώπου


Στρογγυλό: Τα άτομα με στρογγυλό σχήμα προσώπου θεωρούνται συναισθηματικά, ευαίσθητα και στοργικά. Έχουν δυνατές σεξουαλικές φαντασιώσεις και απολαμβάνουν τις σταθερές και μακροχρόνιες σχέσεις.
Μακρόστενο: Όσοι έχουν μακρόστενο πρόσωπο είναι μάλλον πρακτικοί, μεθοδικοί και έχουν την τάση να κουράζονται εύκολα. Είναι πιο πιθανό να έχουν μυϊκή ή αθλητική σωματική διάπλαση, που για κάποιους συνεπάγεται και ναρκισσισμό, κάτι που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στις σχέσεις.
Τετράγωνο: Ένα τετράγωνο πρόσωπο συνδέεται με τη φωτιά και μπορεί να σημαίνει ότι το άτομο που έχει αυτό το σχήμα προσώπου είναι επιθετικό, φιλόδοξο και αυταρχικό, ενώ έχει απόλυτο και αναλυτικό μυαλό και ιδιαίτερη αποφασιστικότητα.
Τριγωνικό: Αυτά τα σχήματα προσώπου παραδοσιακά συνδέονται με λεπτό σωματότυπο και διανοητικό χαρακτήρα. Οι Κινέζοι θεωρούν το συγκεκριμένο σχήμα προσώπου ενδεικτικό της δημιουργικότητας και της ευαισθησία αλλά και του φλογερού ταμπεραμέντου.

Μέτωπο


Το φαρδύ μέτωπο υποτίθεται ότι είναι σημάδι εξυπνάδας και πρακτικότητας αλλά σημαίνει και ότι το άτομο που έχετε μπροστά σας έχει φαντασία και πολλές ιδέες. Αν ένα άτομο έχει επίπεδο μέτωπο, αυτό δείχνει ότι είναι ρεαλιστής, λογικός και εκφράζεται με πράξεις. Όταν κάποιος έχει ένα ‘’υπερβολικά’’ μεγάλο μέτωπο, είναι μάλλον ονειροπόλος και άτομο που χρειάζεται σταθερό σχέδιο δράσης για να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του.

Μάτια


Λένε ότι τα μάτια είναι ‘’ο καθρέφτης της ψυχής’’. Το σχήμα του ματιού μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε αρκετά πράγματα.
Τα μεγάλα μάτια που λάμπουν είναι πιο ‘’καθαρά’’ από τα μικρά, σπινθηροβόλα μάτια που βγάζουν προς τα έξω ένα νευρικό ταμπεραμέντο. Τα μάτια με ακανόνιστο σχήμα δείχνουν ένα άτομο που κοιτάζει τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες και συχνά αντιμετωπίζει με ανατρεπτικό τρόπο τα προβλήματα, χάρη στην ευστροφία του.
Μάτια που έχουν ανοδική κλίση δείχνουν κάποιον οπορτουνιστή και άτομο που ξέρει πώς να πάρει αυτό που θέλει. Τέλος τα βαθιά μάτια ανήκουν σε ανθρώπους με έντονη και κτητική (αλλά παρατηρητική) φύση και συνδέονται συχνά με συγγραφείς και δημιουργούς.

Η απόσταση των ματιών μπορεί επίσης να είναι αποκαλυπτική. Τα μάτια που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση δείχνουν μια στενή αντίληψη του κόσμου, ενώ τα μάτια που είναι σε πιο μεγάλη απόσταση σημαίνουν ότι πρόκειται για ένα μάλλον ανοιχτόμυαλο άτομο.

Τέλος δείξτε προσοχή στο ‘’βλέμμα’’, που μπορεί να πει όσα δε λένε τα χείλη. Πολλές φορές μπορείτε να καταλάβετε αν ο άνθρωπος που έχετε απέναντί σας είναι κρύος, σκληρός, ζεστός ή ερωτικός μόνο και μόνο από το βλέμμα του.

Φρύδια
Τα λεπτά και καλοσχηματισμένα φρύδια υποτίθεται ότι δείχνουν κάποιον που είναι αρκετά αμφίρροπος και ενίοτε χωρίς αυτοπεποίθηση. Αντίθετα τα άτομα με πυκνά φρύδια συνήθως έχουν πολύ ισχυρή προσωπικότητα και είναι επιρρεπή στην κτητικότητα και τη ζήλια.

Μύτη
Μια μεγάλη μύτη δείχνει αποφασιστικότητα, αυτοπεποίθηση και τόλμη. Όσο πιο χοντρή είναι η άκρη της μύτης, τόσο πιο επιρρεπές είναι το άτομο στη χρήση βίας. Η γαμψή μύτη θεωρείται σημάδι ισχυρής θέλησης και ανεξαρτησίας, ενώ η στραβή μύτη δείχνει κοινωνικότητα και εξωστρέφεια.
Στόμα
Το στόμα συνδέεται με την επικοινωνία και τον αισθησιασμό. Όταν τα πάνω χείλη είναι λεπτά και τα κάτω πιο χοντρά αυτό μπορεί να υποδεικνύει κάποιον που δεν μπορεί να δώσει σε μια σχέση. Το αντίθετο σημαίνει ότι το άτομο είναι υπερβολικά δοτικό.
Τα σαρκώδη χείλη δείχνουν στοργικό και ευαίσθητο χαρακτήρα, ενώ τα μικρά χείλη είναι ενδεικτικά μιας μάλλον εγωκεντρικής και εσωστρεφούς προσωπικότητας.
Σαγόνι
Ένα έντονο σαγόνι δείχνει κάποιον που έχει ένα πολύ ισχυρό σύστημα αξιών. Όσο πιο έντονο είναι το σαγόνι ενός ατόμου τόσο μεγαλύτερη είναι η αντοχή του. Επίσης τα συγκεκριμένα άτομα είναι συνήθως πεισματάρηδες.
Αντίθετα το πιο ‘’διακριτικό’’ σαγόνι δείχνει κάποιον που έχει πιο αδύναμη προσωπικότητα και δίνει μεγάλη σημασία στη γνώμη των άλλων.

Ρυτίδες
Το ‘’πόδι της χήνας’’, δηλαδή οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια, για κάποιους είναι οι ‘’γραμμές της χαράς’’. Θεωρείται ότι είναι σημάδι ανοικτής καρδιάς και το συναντάμε σε άτομα που σκορπάνε γύρω τους χαρά.
Οι κάθετες γραμμές συνοφρύωσης που εμφανίζονται ανάμεσα στα μάτια αποκαλύπτουν ένα λογικό άτομο, που εργάζεται σκληρά και είναι πολύ αποφασιστικό.
Οι γραμμές που εκτείνονται από τη μύτη μέχρι το στόμα ονομάζονται γραμμές ‘’σκοπού’’. Η εμφάνιση αυτών των γραμμών χαρακτηρίζει τους ανθρώπους που κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση στη ζωή τους.

otherside.gr
i-diadromi.blogspot.com/2010/06/blog-post_8439.html#more
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#39415
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 9 Χρόνια, 4 Μήνες πριν  

Πότε "εφευρέθηκαν" οι διακοπές


΄Οταν οι αστοί ανακάλυψαν την παραλία.

* Η εποχή του ατμού
δεν προκάλεσε μόνο την έκρηξη του καπιταλισμού, με τη βιομηχανοποίηση της παραγωγής, αλλά έφερε και την επανάσταση στις μετακινήσεις του πληθυσμού.
Πριν τα πράγματα ήταν απλά.
Οι αριστοκράτες ταξίδευαν με τις άμαξες, σέρνοντας πίσω τους και έναν στρατό από υπηρέτες και αυλικούς στα πολυτελή θέρετρα.
Οι φτωχοί με τα πόδια, γυρεύοντας δουλειά από πόλη σε πόλη.
Η αύξηση της βιομηχανικής παραγωγής, με τη χρήση του ατμού, παρέσυρε στην άνοδο τους αστούς, οι οποίοι αποφάσισαν να μιμηθούν τις συνήθειες των αριστοκρατών, δημιουργώντας τα δικά τους τουριστικά θέρετρα στη θάλασσα.

* Πότε ξεκίνησε ο μαζικός τουρισμός;
Οι καλοκαιρινές διακοπές ξεκίνησαν μετά τα μέσα του 19ου αιώνα, όταν η μεσαία τάξη, κυρίως της Βρετανίας (πατρίδα της καπιταλιστικής ανάπτυξης) με δεδομένη την οικονομική της ευμάρεια, αρχίζει να περνάει τα καλοκαίρια της σε παραθαλάσσια θέρετρα.
΄Ετσι, από τη μια άρχισαν οι παραλίες να γεμίζουν από τους αστούς που ανέβαιναν δυναμικά, ενώ οι παλιές λουτροπόλεις στα βουνά της Ευρώπης, με τα καζίνα και τα πολυτελή ξενοδοχεία, συνέχισαν να ανήκουν στην αριστοκρατική τάξη.
* Βουνό ή θάλασσα;
Πάλι οι Βρετανοί ήταν αυτοί που, εγκαταλείποντας τις ακτές της Βρετανίας, ανακάλυψαν τη σαγήνη των ΄Αλπεων.
Η αριστοκρατία της Ευρώπης είχε ήδη φτιάξει τα δικά της θέρετρα σ αυτά τα βουνά, όπου κατέφευγε τους καλοκαιρινούς μήνες.
Οι Βρετανοί, όμως, τα μετέτρεψαν σε τουριστικό προορισμό, κάνοντας ορειβασία και πεζοπορία στις βουνοκορφές.
Και ήταν οι πρώτοι που καθιέρωσαν το σκι ως χειμερινό σπορ.

* Η εργατική τάξη πήγαινε διακοπές;

Μόνο προς το τέλος του 19ου αιώνα άρχισαν και οι εργάτες να συρρέουν στις παραλίες.
Μέχρι τότε τα δικά τους ταξίδια αναψυχής ήταν ημερήσιες εκδρομές σε μητροπόλεις όπως το Λονδίνο.
Ειδικά η Μεγάλη ΄Εκθεση του 1851, στο Χάιντν Παρκ του Λονδίνου, είχε προσελκύσει πλήθη από εργάτες που ήθελαν να δούνε τα επιτεύγματα της τεχνολογίας και να αγοράσουν φτηνά σουβενίρ.

* Ποιος ήταν ο εξωτικός προορισμός της εποχής;

Η Αίγυπτος. Από τη μία, η διάνοιξη της διώρυγας του Σουέζ και, από την άλλη, η κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής κατά μήκος του Νείλου έκαναν την Αίγυπτο, αγγλική κτήση τότε, δημοφιλή προορισμό για τους Ευρωπαίους.

Είχε, ό τι χρειαζόταν ένας τουρίστας: εξαιρετικό κλίμα, θάλασσες, εντυπωσιακά αρχαία μνημεία και ασφάλεια για τον ταξιδιώτη.

* Ποιος ήταν ο επινοητής του οργανωμένου τουρισμού;

Ο Τόμας Κουκ, ένας βαπτιστής ιεραπόστολος που το 1841 μεσολάβησε για μια συμφωνία με τους Βρετανούς σιδηροδρόμους, έτσι ώστε 570 άτομα - που ήθελαν να λάβουν μέρος σε ένα συλλαλητήριο - να ταξιδέψουν με ένα τρένο από το Λέστερ στο Λάφμπορο με ένα σελίνι, στο οποίο περιλαμβάνονταν τα εισιτήρια του τρένου και φαγητό.
Η εταιρεία Thomas Cook Group παραμένει στη Βρετανία συνώνυμη του τουρισμού.

* Ποιος ήταν ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός;

Ενας Γερμανός εκδότης, του οποίου από τότε οι ογκώδεις ταξιδιωτικοί οδηγοί (που περιλάμβαναν όχι μόνο αξιοθέατα, αλλά και πληροφορίες για τη διαδρομή, τα ξενοδοχεία και τις τιμές) κυριάρχησαν στην αγορά ως οι πιο έγκυροι και λεπτομερείς.
Χαρακτηριστική είναι μια ιστορία για τον εμμονικό με τις λεπτομέρειες εκδότη, ο οποίος το 1847 ανέβηκε στη στέγη του καθεδρικού ναού του Μιλάνου ρίχνοντας ένα μπιζέλι κάθε είκοσι σκαλιά, για να καταγράψει επακριβώς τον αριθμό τους.

* Ποια ήταν η κλασική διαδρομή ενός "γύρου της Ευρώπης" στα μέσα του 19ου αιώνα;

΄Ηταν η διαδρομή από το Λονδίνο στις ακτές του Βελγίου και στη συνέχεια, διασχίζοντας την κοιλάδα του Ρήνου, έφταναν στην Ελβετία και στη Γαλλία.
Ο γύρος διαρκούσε έξι εβδομάδες και κόστιζε κάπου 85 λίρες στερλίνες.
Ακριβή υπόθεση, αφού επρόκειτο για ένα ποσό που αντιστοιχούσε στο 20% του ετήσιου εισοδήματος ενός αστού και στο 75% του εισοδήματος ενός ειδικευμένου εργάτη.

"Ε"

i-diadromi.blogspot.com
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#39459
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 9 Χρόνια, 4 Μήνες πριν  
ένα κι ένα τα ποστ σου, ιλιάν, μπράβο!
ποικίλου ενδιαφέροντος και με δηλωμένες πηγές.

ζήλεψα. θα γράψω κι εγώ ένα.

Η γλώσσα δεν είναι νησί
πρόσφατα διαπίστωσα ότι η επικοινωνία μου με το σύγχρονο έλληνα είναι απελπιστικά ατελής και ανεπαρκής.

φαινομενικά μεν, μπορεί να μιλάμε και να γράφουμε στην ίδια γλώσσα. στην πραγματικότητα, όμως, σε άλλη γλώσσα σκέφτομαι εγώ της αλλοδαπής, και σε άλλη ο έλληνας της ημεδαπής.

είμαστε δηλ. κλασική περίπτωση της ελληνικής παροιμίας «μαζί μιλάμε, χώρια καταλαβαίνομε» το αποτέλεσμα? η κωμωδία των παρεξηγήσεων. χμ... γιατί άραγε? τι ακριβώς συμβαίνει?

Επικοινωνία και γλώσσα
περιέργως, η χρήση μιας κοινής γλώσσας, ακόμα και της μητρικής, δεν αποτελεί εχέγγυο αποτελεσματικής επικοινωνίας. οι λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά, μπορεί φαινομενικά να έχουν την ίδια σημασία, αλλά στην πραγματικότητα κουβαλούν μαζί τους τόσες διαφορετικές «συμπαραδηλώσεις» (connotations) όσες και ο αριθμός των επιμέρους συνομιλητών.

αυτό συμβαίνει διότι, πέραν της γλώσσας, η επικοινωνία είναι συνάρτηση πλήθους παραγόντων όπως πχ η κοινή νοοτροπία, η κοινή κουλτούρα, η αίσθηση του χιούμορ, τα κοινά έθιμα, και γενικά ολόκληρο το κοινωνικό προτσές ενός τόπου.

εγώ δυστυχώς την τελευταία 20ετία έχω μείνει τελείως εκτός ελληνικού προτσές. έχω δηλ. ελάχιστη επαφή με τους έλληνες που ζουν στην ελλάδα. μονάχα η γλώσσα μου'μεινε, κι όπως διαπιστώνω τα τελευταία χρόνια, μονάχα ετούτο δεν αρκεί.

Από τη θεωρία στην πράξη
η γλώσσα δεν μπορεί να καλύψει τα επικοινωνιακά χάσματα που με χωρίζουν από το σύγχρονο έλληνα και τα βιώματά του. γι’αυτό και θα είμαι πάντα ευγνώμων για τη φιλοξενία στο σάιτ σας.

χωρίς τις Μαγειρικές Διαδρομές, καθώς και άλλα ελληνικά σάιτ που επισκέφτηκα την τελευταία 2ετία, δε θα κατάφερνα ποτέ να κάνω τις παραπάνω διαπιστώσεις και να διαγνώσω τις ελλείψεις μου. ελπίζω οι παρατηρήσεις μου να βοηθήσουν κι εσάς στΙς διαπροσωπικές επαφές σας με αλλοδαπούς.

θα σας επισκέπτομαι ως κομήτης, αραιά και πού, αν δε σας πειράζει.
ευχαριστώ και να'στε πάντα καλά.
Μάικ

Πηγή: εξομολογήσεις του Μάικ
GreekLoverBoy (Επισκέπτης)
Senior Boarder
Δημοσιεύσεις: 46
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος
Φύλο: Άρρεν mkambas Τοποθεσία: Portland, Oregon, USA Γεννέθλια: 1961-10-30
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
Μετάβαση στην αρχήΣελίδα: 1...56789101112
Συντονιστές: Margo  Bianka 
Μεταφορά στην κορυφή