Πρόσφατα σχόλια



FORUM: ΝΕΕΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Απ:Περισσεύματα ψωμιού
shubhupatil 8.7.2019 11:08
Απ:Παιχνίδι... Διλήμματα
Hlianna 25.2.2019 8:35
Απ:Αστεία ονόματα που έχουμε ακούσει....
Hlianna 25.2.2019 8:11
Απ:Παιχνίδι: Βρες τη λέξη !
Johnnys 23.2.2019 22:50
Απ:Αστεία ονόματα που έχουμε ακούσει....
Johnnys 23.2.2019 22:21
Απ:Παιχνίδι: Συνέχισε την Παροιμία......
Johnnys 23.2.2019 22:18
Απ:Παιχνίδι: Ναι ή Όχι;
Johnnys 23.2.2019 22:15
Απ:Παιχνίδι... Διλήμματα
Johnnys 23.2.2019 22:12
Απ:Παιχνίδι: Ερωτήσεις-Απαντήσεις !
Johnnys 23.2.2019 22:10
Απ:Μαγειρεύω....φράσεις!
Johnnys 23.2.2019 22:05
Απ:ψωμί ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ και συντηρητικά
Johnnys 23.2.2019 2:06
Απ:Τα μυστικά για ένα πετυχημένο κέικ
Johnnys 22.2.2019 23:47
Απ:Τα μυστικά για ένα πετυχημένο κέικ
Athina P 15.2.2019 10:59
Απ:Κεικ με τυρί μασκαρπόνε
Athina P 15.2.2019 10:52
Απ:Γιορτή !
Athina P 15.2.2019 10:50
Απ:Κάνναβη σε τροφές
Hlianna 2.2.2019 8:25
Απ:Περισσεύματα ψωμιού
Athina P 23.1.2019 9:31
Απ:Περισσεύματα ζυμαρικών
Athina P 23.1.2019 9:28
Απ:Περισσεύματα ψαριού!
Athina P 23.1.2019 9:12
Κάνναβη σε τροφές
Athina P 4.1.2019 18:03
Περισσότερα...

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

3349-orektikalouloudi.jpg
Ορεκτικό λουλούδι


Γεια χαρά, Επισκέπτης
Παρακαλώ Σύνδεση ή Εγγραφή.    Χάσατε τον κωδικό σας;

Το γνωρίζατε αυτό;
(1 μέλος/η είναι εδώ) (1) Επισκέπτης
Μετάβαση στο τέλοςΣελίδα: 1...56789101112
ΘΕΜΑ: Το γνωρίζατε αυτό;
#56646
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 8 Χρόνια, 5 Μήνες πριν  
Πώς μας ληστεύουν τα Σούπερ Μαρκετ!


Πολυεθνικά-ελληνικά Super Market και Ψυχολογικές Στρατηγικές Marketing

Ας αρχίζουμε λοιπόν με μια απλή βασική αντικατασκοπευτική εργασία.
Δε θα ξαναδείτε ποτέ πια τα σουπερμάρκετ ή τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα με το ίδιο μάτι μετά από αυτό.

Η είσοδος είναι στα δεξιά, εντούτοις εσείς περπατάτε αριστερά
Σε όλα τα σύγχρονα σουπερμάρκετ ο σκλάβος ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσει μια αριστερόστροφη φορά (αντίθετη από τους δείκτες του ρολογιού). Το 95% του κόσμου έχει μια ελαφριά ατελή ισορροπία: κλείνει προς τα αριστερά. Εάν αφήστε κάποιον μόνον του στην έρημο (μην το κάνετε), θα αρχίσει να στρέφεται τριγύρω κατά την αριστερόστροφη φορά. Αυτός είναι ο λόγος που ΟΛΑ τα σύγχρονα σουπερμάρκετ έχουν μια αριστερόστροφη διαρρύθμιση η οποία, παρεμπιπτόντως, έχει άλλες συνέπειες και κρυφές σημασίες όπως θα δείτε παρακάτω.

Γιατί ξεκινούν πάντα με φρέσκα φρούτα;

Ο πρώτος λόγος : είναι ότι οι άνθρωποι που μπαίνουν μέσα σε ένα σουπερμάρκετ έχουν τη τάση να διατηρήσουν την ταχύτητα που είχαν στο δρόμο και θα προσπερνούσαν έτσι χωρίς να παρατηρήσουν τα πρώτα εμπορεύματα, αν δεν τους σταματούσατε με μια έκρηξη χρωμάτων και μυρωδιών που μόνο τα φρέσκα φρούτα μπορούν να προσφέρουν. Ένας δεύτερος λόγος είναι να νιώσει αμέσως ο πελάτης τη σιγουριά ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί με φρέσκακαι καλά πράγματα και όχι σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα με αμφισβητήσιμης ποιότητας προϊόντα.

Σημειώστε ότι η διάταξη των φρούτων.....και των λαχανικών δεν είναι τυχαία. Ολόκληρο το ζήτημα στις τεχνικές υποδούλωσης που χρησιμοποιούν τα σουπερμάρκετ είναι ότι τα πολύ λίγα πράγματα που είναι πραγματικά χρήσιμα και πρέπει να αγοραστούν, κατακλύζονται από μια πληθώρα άλλων εντελώς άχρηστων προϊόντων σε πολύ πιο δαπανηρές ποικιλίες και ιδιότητες, εξαιτίας των τεράστιων κερδών που αφήνουν και των μικρότερων κερδών που αφήνουν τα βασικά προϊόντα.

Επιμελημένος Φωτισμός και Μουσική

Πορτοκάλια και μήλα με πολλούς καθρέφτες, μπανάνες και αχλάδια σε ένα πράσινο περιβάλλον, σαλάτες και πατάτες με καθαρό φως, κόκκινο για το κρέας (διότι το άσπρο φως θα το έκανε γκρίζο) κ.λ.π. Ρίξτε μια ματιά στα κόλπα του φωτισμού που χρησιμοποιούν την επόμενη φορά που θα πάτε στο σουπερμάρκετ. Σημειώστε επίσης ότι είναι απαραίτητη η απαλή μουσική , γιατί διαφορετικά το σουπερμάρκετ θα φαινόταν νεκρό χωρίς αυτήν. Αυτή δεν πρέπει να είναι εντούτοις πολύ δυνατή και θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με την ώρα. Βλέπετε ξέρουν πότε πάνε οι μικρότεροι και πότε οι μεγαλύτεροι σκλάβοι για να καταναλώσουν και διαμορφώνουν ανάλογα τη μουσική τους.

Το ακριβό είναι το εύκολο και το φτηνό το δύσκολο

Τα προϊόντα τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε τα ακριβά να είναι πάντα προς την κατεύθυνση της πορείας του σκλάβου και στο καλύτερο ύψος για να πιαστούν. Αντίθετα, οι φτηνότερες ποικιλίες των ίδιων προϊόντων είναι πάντα από πίσω και λίγο χαμηλότερα ή λίγο ψηλότερα.
Σταματήστε τώρα και κοιτάξτε τις ποικιλίες ενός δοσμένου είδους προϊόντος, ας πούμε ενός απορρυπαντικού για πλυντήρια. Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν τη συνήθεια να κοιτάνε από τα αριστερά προς τα δεξιά, όπως ακριβώς διαβάζουν, έτσι οι φτηνότερες ποικιλίες ενός προϊόντος τοποθετούνται στ' αριστερά και οι ακριβότερες στα δεξιά, εκεί ακριβώς που τελειώνει το σκανάρισμα με τα μάτια σας, με την ελπίδα ότι τα χέρια σας θα είναι γρηγορότερα από το μυαλό σας και θα ακολουθήσουν όχι την αρχική και ξεχασμένη πια, αλλά την πιο πρόσφατη, τελική οπτική εντύπωσή σας..

Θα έχετε παρατηρήσει ότι όλα τα ψυγεία ανοίγουν με ένα παράξενο τρόπο. Οι πόρτες τους είναι έτσι φτιαγμένες ώστε να αναγκάσουν τον σκλάβο να δει άλλα προϊόντα αμέσως μόλις κλείσει μία. Παρατηρήστε επίσης τη διάταξη των προϊόντων στο δάπεδο. δεν είναι τυχαία, όπως μπορείτε να δείτε. Παρατηρείτε πόσο μακριά είναι εκείνα τα προϊόντα και πόσο εύκολο είναι να πιάσετε αυτά εδώ; Για δείτε τις τιμές τους για να καταλάβετε τη διαφορά..

Μπορώ να μην σας εξυπηρετήσω; -Οι απόμακροι υπάλληλοι

Ποτέ δε θα ακούσετε έναν υπάλληλο του σουπερμάρκετ να σας ρωτά, όπως σε άλλα καταστήματα, το γνωστό "μπορώ να σας εξυπηρετήσω, παρακαλώ;" εκτός και αν θέλετε πραγματικά τη βοήθειά του και τον κυνηγήσετε για να σας τη δώσει, αν βρείτε κανέναν καμιά φορά μπροστά σας, γιατί συνήθως είναι άφαντοι!. Ο λόγος που σας αποφεύγουν και δεν σας μιλούν είναι για να μην σπάσουν τη μαγεία της ύπνωσής σας και περιορίσουν έτσι την πιθανότητα να αγοράσετε ένα σωρό άχρηστα αντικείμενα που δεν τα χρειάζεστε ή, το χειρότερο για τα αφεντικά τους, ξαφνικά να "ξυπνήστε" και να αρχίστε να αδειάζετε ένα μεγάλο μέρος από το εξευτελιστικά γεμάτο καροτσάκι σας.

Οι υπάλληλοι είναι επίσης απασχολημένοι με το να τοποθετούν τα διάφορα προϊόντα στη "σωστή" θέση τους. Πρέπει αυτά να βρίσκονται σε μια προκαθορισμένη απόσταση.. πάρα πολλοί άνθρωποι βλέπετε σε ένα στενό χώρο και μερικοί σκλάβοι θα βάλλουν ξανά στο ράφι το προϊόν που είχαν στα χέρια τους, αντί για το καροτσάκι τους.. Αλήθεια ξέρετε ότι το 35% των προϊόντων που αγοράζετε για το ψυγείο σας θα πάνε κατευθείαν από αυτό στο σκουπιδοτενεκέ σας; Αυτό ακριβώς είναι το ποσοστό του κάθε προϊόντος που πετιέται!

Οι Πάγκοι των Προσφορών


Οι περισσότεροι σκλάβοι έρχονται στο σουπερμάρκετ τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα και δε θέλουν να βλέπουν πάντα τα ίδια πράγματα στις ίδιες θέσεις, πράγμα που θα μπορούσε επίσης να τους οδηγήσει στο σωστό συμπέρασμα ότι εκπαιδεύονται να αγοράζουν (ακόμα και όταν θέλουν να βρίσκουν εύκολα ένα πράγμα που ζητούν και να ξέρουν τη συνηθισμένη θέση του). Πρέπει λοιπόν ένα μέρος των προϊόντων να μένει στη θέση του και ένα άλλο να μετακινείται. Αυτό το ρόλο παίζουν οι πάγκοι των προσφορών.. Σαμπουάν σήμερα, απορρυπαντικό αύριο.
Κλάψε Μπέμπη Κλάψε..
Το τελευταίο ψάρεμα των βαλαντίων του σκλάβου γίνεται στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, όπου είναι αναγκασμένος να σταματήσει περιμένοντας στην ουρά. Ξέρουν ότι μια και πάει στο ταμείο να πληρώσει είναι αποφασισμένος να μην αγοράσει τίποτε άλλο, αλλά αυτοί οι πάγκοι δεν απευθύνονται στη μαμά ή στο μπαμπά, αλλά στο μικρό παιδί τους. Δείτε τι ακριβώς περιέχουν: τσίχλες, καραμέλες, μέντες κ.λπ., κάτι που δεν ενδιαφέρουν συνήθως τους μεγάλους παρά μόνο τα μικρά παιδιά. Δείτε και τις τιμές τους, αν υπάρχουν. Αυτές είναι σαφώς μεγαλύτερες από τις τιμές των ίδιων προϊόντων σε άλλα μέρη του μαγαζιού, όπου δεν τα παρατηρείτε συνήθως ποτέ, γιατί δεν προτίθεσθε να τα αγοράσετε.
Τι γίνεται λοιπόν εδώ στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, καθώς περιμένετε στην ουρά;

Το μικρό παιδί σας λιμπίζεται τη σοκολάτα ή το κουτί με τις τσίχλες που υπάρχει εκεί και το παίρνει και το βάζει και αυτό στο καροτσάκι σας. Και εάν τυχόν το βάλετε ξανά πίσω στο πάγκο, λέγοντάς του ότι δεν το χρειαζόσαστε αυτό το πράγμα, αρχίζει τα κλάματα και τη φασαρία, ενοχλώντας το κόσμο γύρω του, μέχρι να αναγκαστείτε να του το πάρετε για να σωπάσει..

online-pressblog.blogspot.com/2011/03/blog-post_4258.html
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#64142
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 8 Χρόνια πριν  
Σε τρώει η μύτη σου, ξύλο θα φας
Στην αρχαία Ελλάδα πίστευαν πως ο κνησμός, η φαγούρα δηλαδή του σώματος, ήταν προειδοποίηση των θεών.
Πίστευαν πως όταν ένας άνθρωπος αισθανόταν φαγούρα στα πόδια του, θα έφευγε ταξίδι. Όταν πάλι τον έτρωγε η αριστερή παλάμη του, θα έπαιρνε δώρα. Αν συνέβαινε το ίδιο στη
δεξιά, θα έδινε αυτός δώρα. Η πρόληψη αυτή έμεινε ως τα χρόνια μας. Οι αρχαίοι όμως, θεωρούσαν γρουσουζιά, όταν αισθάνονταν φαγούρα στην πλάτη, στο λαιμό, στα αυτιά και στην μύτη.

Κάποτε ο βασιλιάς της Σπάρτης Άγις, ενώ έκανε πολεμικό συμβούλιο με τους αρχηγούς του, είδε ξαφνικά κάποιον από αυτούς να ξύνει αφηρημένος το αυτί του. Αμέσως σηκώθηκε πάνω διάλυσε το συμβούλιο και ακύρωσε την εκστρατεία.
Οι Σπαρτιάτες πίστευαν ακομη ότι τα παιδιά που αισθάνονται φαγούρα στα μύτη τους, θα γινόντουσαν κακοί πολεμιστές. Έτσι όταν έβλεπαν κανένα παιδί να ξύνει τη μύτη του, το τιμωρούσαν, για να μην την ξαναξύσει άλλη φορά. Από την πρόληψη αυτή βγήκε "η φράση η μύτη σου σε τρώει, ξύλο θα φας".

Τα σίδερα της φυλακής είναι για τους λεβέντες
Ένα από τους αστυνομικούς διευθυντές της παλιάς Αθήνας, ο Μπαϊρακτάρης, χτύπησε αλύπητα όλους τους μάγκες, τα κουτσαβάκια της εποχής του. Εκτός από το ψαλίδι που είχε και που έκοβε τα μανίκια των σακακιών, που φορούσαν από το ένα μόνο χέρι οι κουτσαβάκηδες, τους έδερνε και στο τέλος τους έκοβε τα τσουλούφια των μαλλιών τους και τους άφηνε να φύγουν.
Αυτοί όμως ύστερα από τον εξευτελισμό τους, προτιμούσαν να τους βάλει φυλακή, παρά να βγουν έξω με αυτά τα χάλια. Τότε μάλιστα, τραγουδούσαν Τα σίδερα της φυλακής, είναι για τους λεβέντες. Από το δίστιχο αυτό, έμεινε μέχρι τα χρόνια μας η φράση.

Σ' αγαπάει η πεθερά σου
Ο Νικόλαος Πολίτης δίνει την εξήγηση στην έκφραση αυτή. Λέει πως πριν παντρέψουν το κορίτσι τους, οι πεθερές, είναι ευγενικές και αγαπούν το μέλλοντα γαμπρό τους. Ο γαμπρός θα κάτσει στο καλύτερο μέρος του τραπεζιού, ο γαμπρός θα πάρει την καλύτερη μερίδα φαγητού.

Ο γαμπρός πάντα βρίσκεται στην πρώτη και καλύτερη γραμμή για την πεθερά. Τον προσέχει πολύ και δεν αρχίζουν ποτέ να φάνε, αν δεν έρθει ο γαμπρός. Τον περιμένει πάντα η πεθερά και αυτό το έχει επιβάλλει και στους άλλους. Όταν όμως γίνει ο γάμος, η πεθερά δεν έχει κανένα λόγο να τον περιμένει. Δε βρίσκει, δηλαδή ο γαμπρός τις χαρές που είχε, όταν ήταν αρραβωνιασμένος.
Γι αυτό και σε όποιον πάει στο σπίτι, όταν αρχίζουν να τρώνε, λένε πως τον αγαπάει η πεθερά του.

Τα έβγαλε στη φόρα - Του τα έβγαλε στη φόρα
Στη Βυζαντινή εποχή, υπήρχε ένα είδος κηρύκων, που έκαναν μια πολύ περίεργη δουλειά.
Όταν κατηγορούσαν κάποιον για κλοπή, για λεηλασία ή και για φόνο ακόμα, χωρίς όμως αυτός που τον κατηγορούσε να έχει χειροπιαστά στοιχεία, ο κήρυκας αναλάμβανε να τον κατηγορήσει δημόσια, παίρνοντας πάνω του όλη την ευθύνη. Έβγαινε, λοιπόν σε μια κεντρική πλατεία, ανέβαινε σε ένα πεζούλι κι όταν το πλήθος συγκεντρωνόταν, για να ακούσει άρχιζε με δυνατή φωνή το κατηγορητήριο.

<<Επειδή όμως δεν υπάρχουν στοιχεία ικανά εναντίον του, για να τον παραδώσουμε στο δικαστήριο, όσοι γνωρίζουν κάτι σχετικό με την υπόθεση, να ρθουν να μας το πουν. Αυτοί που δεν τολμούν να παρουσιαστούν μπροστά μας, να τον καταγγείλουν, θα είναι καταραμένοι στη ζωή και στο θάνατο. Το κορμί τους να βγάλει τις πληγές του Φαραώ και τα παιδιά τους, όπως και τα παιδιά των παιδιών τους, θα διψούν και δε θα βρίσκουν νερό κ.ά.>>

Οι κήρυκες αυτοί είχαν καταντήσει ο φόβος και ο τρόμος του λαού. Όπως, όμως ήταν επόμενο, ύστερα από τις φοβερές αυτές κατάρες, εκείνος που ήξερε κάτι για τον ένοχο, έτρεχε να τον καταγγείλει στην αγορά, για να γίνει ήσυχη η συνείδηση του.
Δηλαδή, του τα έβγαλε στη φόρα, όπως κατάντησε να λέγεται τότε.

Τα ίδια, Παντελάκη μου, τα ίδια, Παντελή μου
Ο Παντελής Αστραπογιαννάκης ήταν Κρητικός. Όταν οι Ενετοί κυρίεψαν τη Μεγαλόνησο, πήρε τα βουνά μαζί με μερικούς τολμηρούς συμπατριώτες του. Από εκεί κατέβαιναν τις νύχτες και χτυπούσαν τους κατακτητές μέσα στα κάστρα τους. Για να δίνει, ωστόσο κουράγιο στους νησιώτες, τους υποσχόταν ότι θα ελευθέρωναν γρήγορα την Κρήτη. Με το σήμερα, όμως και με το αύριο, ο καιρός περνούσε και η κατάσταση του νησιού αντί να καλυτερεύει, χειροτέρευε.

Οι Κρητικοί άρχισαν να απελπίζονται. Μα ο Αστραπογιαννάκης δεν έχανε το θάρρος του, εξακολουθούσε να τους δίνει ελπίδες για σύντομη απελευθέρωση. Οι συμπατριώτες του, όμως δεν τα πίστευαν πια. Όταν λοιπόν, πήγαινε να τους μιλήσει, όλοι μαζί του έλεγαν :
ξέρουμε τι θα πεις. Τα ίδια, Παντελάκη μου, τα ίδια, Παντελή μου.

Σπαγκοραμμένος
Σπάγκος ή σπαγκοραμμένος είναι ο φιλάργυρος, ο τσιγκούνης. Η λέξη σπάγκος είναι ιταλική και σημαίνει αδύνατος, ψιλός.

Γνωρίζουμε πως οι μεταξωτές κλωστές είναι καλές, όπως επίσης και οι λινές, οι χρυσοκέντητες και τόσες άλλες. Εκείνες που δεν έχουν αξία είναι σπάγκινες, αν μπορούμε να μεταχειριστούμε την έκφραση. Το ύφασμα, λοιπόν, που θα ραφτεί με σπάγκο, θα είναι πολύ φτηνό και επειδή το φτηνό πράγμα το μεταχειρίζεται ο τσιγκούνης, γι αυτό και ο σπαγκοραμμένος είναι ο τσιγκούνης.

Σαββατογεννημένος
Δεν είναι μόνο οι παραδόσεις και οι θρύλοι, αλλά και πολλοί συγγραφείς υποστηρίζουν πως, όταν αλώθηκε η Πόλη, ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ήταν παντρεμένος, είχε τρία αγόρια και η γυναίκα του ήταν έγκυος στο τέταρτο.
Την ημέρα ακριβώς που συντελέσθηκε το κοσμοϊστορικό εκείνο γεγονός, γέννησε κόρη, που πέθανε αμέσως.
Ο θάνατος αυτός θεωρήθηκε κακό σημάδι κι από τότε βγήκε η γνωστή παροιμία <<Σάββατο γιο μη χαίρεσαι και Τρίτη θυγατέρα>>, γιατί Τρίτη ήταν που έπεσε η Κωνσταντινούπολη και Σάββατο γιορτάζουν οι διώχτες του Χριστού.

Από την ίδια περίπου αιτία βγήκε και η φράση "Σαββατογεννημένος", επειδή ο λαός πιστεύει πως όσοι γεννιώνται την ημέρα αυτή, είναι αλαφροΐσκιωτοι, δηλαδή βλέπουν φαντάσματα και στοιχειά, αλλα ποτέ δεν τους πειράζουν.
betoven-gr

i-diadromi.com
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#64204
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 8 Χρόνια πριν  
Πως και γιατί δημιουργήθηκε το πρώτο τζακούζι



Η ιστορία του τζακούζι ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του 1950 στην Καλιφόρνια, όταν ο Καντίντο Τζακούζι αναζητούσε τρόπους για να απαλύνει τον πόνο του γιου του Κέννι, που υπέφερε από αρθριτικά. Αρχικά, ο Τζακούζι πήγαινε το γιο του για υδροθεραπεία σε διάφορα νοσοκομεία, όπου το χλιαρό νερό που στροβίλιζε έκανε πραγματικά θαύματα πάνω στους μυς και τις αρθρώσεις του μικρού Κέννι.
Μία μέρα, ο Τζακούζι παρατήρησε ότι ο μηχανισμός που έκανε το νερό να στροβιλίζει ήταν παρόμοιος με τις αντλίες για βιομηχανική χρήση που κατασκευάζονταν στην επιχείρηση του. Ελπίζοντας ότι θα μπορούσε να παρέχει την υδροθεραπεία στο σπίτι ώστε να μην χρειάζεται ο γιος του να μπαινοβγαίνει σε νοσοκομεία, ζήτησε από τους μηχανικούς του να φτιάξουν...μια μικρή αντλία που θα ανακάτευε το νερό.
Το αποτέλεσμα αυτού του εγχειρήματος ήταν η δημιουργία του πρώτου παγκόσμιου τζακούζι, μιας φορητής αντλίας που δούλευε με την πίεση του αέρα και η οποία έμπαινε μέσα στη γεμάτη μπανιέρα και ανακάτευε κυκλικά το νερό. Ο νέος μηχανισμός είχε ευεργετικά αποτελέσματα πάνω στο κορμί του Κέννι, που μπορούσε πια να κάνει πιο συχνά θεραπεία μέσα στις ανέσεις του σπιτιού του.
Η εταιρία Jacuzzi Co. η οποία έβγαλε το πρώτο τζακούζι δεν ήταν όμως νέα στο χώρο, αφού ξεκίνησε από το 1915, από τα έξι μεγαλύτερα αδέρφια του Καντίντο, που μετανάστευσαν στην Καλιφόρνια από ε'να χωριό της Ιταλίας. Τα έξι αδέρφια που κατασκεύαζαν ξύλινες προπέλες αεροπλάνων, έκλεισαν μια πολύ καλή συμφωνία με την κυβέρνηση κατά τον Α Παγκόσμιο Πόλεμο, που τους επέτρεψε να φέρουν την υπόλοιπη οικογένεια τους από την Ιταλία (συνολικά 15 άτομα - ανάμεσα τους και ο Καντίντο).
Μετά τον πόλεμο τα αδέρφια ασχολήθηκαν με το σχεδιασμό αεροπλάνων, αναπτύσσοντας το πρώτο μονόπλανο με κλειστή καμπίνα, ειδικό για αποστολές γραμμάτων. Όμως δεν ήταν γραφτό να ασχοληθούν με την αεροναυτική, αφού ο θάνατος του ενός αδερφού σε αεροπορικό ατύχημα το 1921, κόστισε τόσο πολύ στην οικογένεια που αποφάσισε να μην ασχοληθεί ξανά με τα αεροπλάνα.
Τα επόμενα χρόνια τα αδέρφια θα κατασκευάσουν αντλίες και φίλτρα για βιομηχανική χρήση, ενώ μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου θα προσθέσουν εξοπλισμό για πισίνες. Τότε ήταν που ο Καντίντο αναζήτησε τη λύση για το πρόβλημα του γιου του στην ίδια την επιχείρηση τους. Βλέποντας τα θετικά αποτελέσματα, η οικογένεια Τζακούζι αποφάσισε να βγάλει το μηχανισμό στο εμπόριο, πιστεύοντας ότι θα βοηθούσε πολλούς ασθενείς που υπέφεραν από αρθριτικά και ρευματισμούς.
Έτσι το 1955 θα βγουν τα πρώτα τζακούζι, τα οποία πουλιόντουσαν αποκλειστικά σε φαρμακεία, και μόνο με χαρτί γιατρού. Προωθήθηκαν σαν θεραπευτικά βοηθήματα σε άτομα με προβλήματα υγείας και σε καμία περίπτωση δεν έμοιαζαν με τα σημερινά είδη αναψυχής, σύμβολα πρεστίζ και πλούτου. Σύντομα, οι μικρές φορητές αντλίες θα γίνουν δημοφιλείς σε αθλητές αλλά και σε όσους επιδίωκαν μια υγιεινή χαλάρωση, κάνοντας την οικογένεια Τζακούζι να αντιληφθεί ότι η αγορά ήταν πολύ μεγάλη.
Οι πρώτες κινήσεις της εταιρίας ήταν να προωθήσει τις αντλίες ως δώρο σε ένα εβδομαδιαίο δημοφιλές σόου της τηλεόρασης και να τις μοιράσει σε γνωστούς ηθοποιούς του Χόλυγουντ. Όμως, το ενδιαφέρον των καταναλωτών θα φθάσει στο έπακρο με την ταινία του 1966, "The fortune cookie" με τους Τζακ Λέμον και Γουώλτερ Ματάου, όπου μερικές σκηνές έδειχναν ένα τζακούζι.
Το 1968 ο Ρόι Τζακούζι, μέλος της τρίτης γενιάς της οικογένειας, θα σχεδιάσει το πρώτο μπάνιο με ενσωματωμένες αντλίες στα πλάγια των τοιχωμάτων, δημιουργώντας έτσι μια ολόκληρη βιομηχανία, αυτή της αισθητικής και της απόλαυσης. Αρχικά, η ανταπόκριση από επιχειρήσεις και απλούς καταναλωτές ήταν πολύ περιορισμένη, όμως στα μέσα της δεκαετίας του '70 το νέο τζακούζι άρχισε να θεωρείται της μόδας, με αποτέλεσμα οι παραγγελίες να αυξάνονται συνέχεια. Σε αυτό συνέβαλαν επίσης, μερικά άρθρα σε έγκυρα γυναικεία περιοδικά που παρουσίαζαν το τζακούζι ως τον ιδανικό τρόπο αυτοευχαρίστησης, αλλά και η εγκατάσταση ενός τέτοιου στο Λευκό Οίκο.
Σήμερα, το τζακούζι είναι συνώνυμο της τελειότητας και της ανώτερης κοινωνικής τάξης. Η Jacuzzi Inc, αν και πέρασε δύσκολες στιγμές τις τελευταίες δεκαετίες (διαφωνίες των μελών της οικογένειας και σκάνδαλα φοροδιαφυγής), εξακολουθεί να διοικείται από τον Ρόι Τζακούζι, που κατέχει τουλάχιστον 250 πατέντες για βελτιώσεις στον σχεδιασμό και την τεχνολογία του τζακούζι. Η επιχείρηση έχει 17 υποκαταστήματα σε όλο τον κόσμο, όπου σε ένα από αυτά -αυτό της Ιταλίας- υπεύθυνος είναι ο Κέννι Τζακούζι, χάρη στον οποίο φτιάxτηκε κάποτε το πρώτο οικιακό τζακούζι...

krasodad
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#64407
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 7 Χρόνια, 11 Μήνες πριν  
Ο καφές «χτυπάει» τη γυναικεία κατάθλιψη!

Μεταβάλλει τη χημεία του εγκεφάλου, ανεβάζοντας τη διάθεση.

Οι γυναίκες που πίνουν δύο ή περισσότερα φλιτζάνια καφέ την μέρα, είναι λιγότερο πιθανό να πάθουν κατάθλιψη, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική έρευνα.
Δεν έχει γίνει ακόμα σαφές γιατί ο καφές έχει αυτό το αποτέλεσμα, αλλά, επειδή ο καφές χωρίς καφεΐνη δεν έχει ανάλογη ευεργετική διάθεση, οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η καφεΐνη με κάποιο τρόπο μεταβάλλει τη χημεία του εγκεφάλου και την ψυχική διάθεση.
Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Χάρβαρντ μελέτησαν για δέκα χρόνια σχεδόν 51.000 γυναίκες με μέση ηλικία 63 ετών και από αυτές, στην πορεία, περίπου 2.600
εμφάνισαν κατάθλιψη. Οι επιστήμονες συσχέτισαν την κατανάλωση καφέ με την ψυχική διάθεση των ατόμων και βρήκαν ότι οι περισσότερες από όσες εκδήλωσαν καταθλιπτικά συμπτώματα, έπιναν από καθόλου έως πολύ λίγο καφέ.
Οι γυναίκες που κατανάλωναν δύο έως τρία φλιτζάνια ημερησίως, είχαν κατά μέσο όρο μειωμένο κίνδυνο κατά 15% για να εμφανίσουν κατάθλιψη. Όσες έπιναν τέσσερα ή περισσότερα φλιτζάνια, είχαν ακόμα 20% λιγότερο κίνδυνο.
Οι επιστήμονες επεσήμαναν πάντως την ανάγκη να γίνουν περαιτέρω μελέτες πάνω στη σχέση καφέ-κατάθλιψης και τόνισαν ότι είναι ακόμα πρόωρο να συστήσουν στις γυναίκες να πίνουν παραπάνω καφέ για να φτιάξουν τη διάθεσή τους.
vasiliki ver (Μέλος)
Οδηγός του ανθρώπου είναι η συνείδηση του.
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 6750
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα Γεννέθλια: 1962-07-08
Τελευταία διόρθωση: 29/09/2011 13:50 από vasiliki ver.
Οι φίλοι είναι σαν τα άστρα, υπάρχουν πολλά και λάμπουν τα περισσότερα, αλλά μόνο ένα ξεχωρίζεις κάθε φορά..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#65028
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 7 Χρόνια, 11 Μήνες πριν  
Pizza: 9 ενδιαφέροντα στοιχεία που ίσως δεν γνωρίζατε




Η pizza, το ιταλικό αυτό φαγητό, θεωρείται το πιο δημοφιλές ειδικά στις νεαρές ηλικίες. Υπάρχουν πολλές διαφορετικές γεύσεις και μεγέθη στην πίτσα και, επιπλέον, αν δεν είστε σε θέση να πάτε να την παραλάβετε μόνοι σας κάποιο delivery θα σας την φέρει πολύ γρήγορα! Αυτά βέβαια είναι γνωστά σε όλους. Δείτε παρακάτω 9 πράγματα που ίσως δεν ξέρατε και θα σας φανούν ενδιαφέροντα.

Ο μήνας που διανύουμε, o Οκτώβρης, είναι ο εθνικός μήνας της pizza! Οπότε, προς τιμήν του αγαπημένου σας φαγητού καταναλώστε αυτό το μήνα λίγο παραπάνω.
Γνωρίζατε ότι οι τρεις βούλες στο λογότυπο της Domino’s Pizza αντιπροσωπεύουν τα τρία πρώτα Domino’s Pizza καταστήματα;
Η «Antica Pizzeria» ήταν η πρώτη πιτσαρία που γνωρίζουμε και άνοιξε στη Νάπολη της Ιταλίας, το 1738.
Σε πολλούς η pizza αρέσει ζεστή, αλλά το να τρώτε κρύα την πίτσα είναι μια από τις πιο αυξανόμενες τάσεις στον κόσμο των τροφίμων.
Περίπου 350 κομμάτια πίτσα καταναλώνονται στις ΗΠΑ κάθε δευτερόλεπτο.
Το Πεπερόνι είναι το πιο δημοφιλές υλικό για pizza στις ΗΠΑ και, κατά μέσο όρο, το 36% του συνόλου, που έχουν παραγγελθεί, είναι Πεπερόνι.
Η μεγαλύτερη πίτσα στον κόσμο έγινε στην αγορά «Norwood Hyper» στη Νότια Αφρική. Ζύγιζε 401 κιλά, είχε μήκος 37 μέτρα, ενώ χρησιμοποιήθηκαν 89 κιλά σάλτσας.
Το 93% των Αμερικανών τρώνε pizza τουλάχιστον μια φορά το μήνα.
Η μεγαλύτερη αλυσίδα στις ΗΠΑ είναι η Pizza Hut.

e-diet.gr
Hlianna (Διαχειριστής)
Administrator
Δημοσιεύσεις: 17802
graph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
#65083
Απ:Το γνωρίζατε αυτό; 7 Χρόνια, 11 Μήνες πριν  
Υγεία και Εργασία:

Αλήθεια, υποφέρατε ποτέ από έντονους πόνους στην πλάτη και στη μέση; Θα αναρωτιέστε που είναι το παράξενο σε αυτό! Μπορεί το φαινόμενο της ενόχλησης αυτής να είναι κάτι το συνηθισμένο, αλλά πόσο συνηθισμένο μπορεί να είναι όταν δεν κάνετε βαριές δουλειές, αλλά, απεναντίας, κάθεστε όλη την ημέρα;
Εάν ταυτιστήκατε με τους προβληματισμούς αυτούς, σας καλώ να σκεφτείτε σε ποια περίοδο της ζωής σας νιώθατε δυνατοί, υγιείς, γεμάτοι ζωτικότητα και ενέργεια. Για να απαντήσουμε σε αυτό θα πρέπει να ανατρέξουμε ο καθένας μας πολλά χρόνια πριν. Οι συνθήκες εργασίας, τις τελευταίες δεκαετίες, έχουν αλλάξει ριζικά. Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν πλέον την κινητήρια δύναμη της παραγωγικότητας και της ανάπτυξης. Οι εργαζόμενοι σήμερα καλούνται να εργάζονται καθιστοί για πολλές ώρες την ημέρα. Επικοινωνούμε, κατά κύριο λόγο, με E-mails, μέσω τηλεφώνων, ακόμα και τηλεδιασκέψεων και όλα αυτά για μείωση σπατάλης του χρόνου και του κόστους.
Δεν είναι τυχαίος ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός των ατόμων, που έχουν προβλήματα με τη μέση τους και γενικά με τη σπονδυλική τους στήλη. Κι αυτό διότι δεν εκπαιδεύουμε τους εαυτούς μας στη σωστή και ασφαλή χρήση των μέσων αυτών. Έτσι, η κακή χρήση όλων των εξαρτημάτων της εργασίας μας είναι βέβαιο ότι επιφέρει σοβαρότατες αλλαγές στον τρόπο και την ποιότητα της ζωής μας. Η επαναλαμβανόμενη καθημερινή στάση του σώματος για πολλές ώρες την ημέρα και για πολλά χρόνια δημιουργεί διάφορες προσαρμογές στους μύες και τον σκελετό καθώς και στα άλλα οργανικά συστήματα του οργανισμού μας.
Αυτές οι προσαρμογές είναι αιτία για σοβαρά προβλήματα υγείας και μείωση της ποιότητας ζωής. Τα αρνητικά αυτά αποτελέσματα δεν είναι ορατά άμεσα αλλά πολύ αργότερα, με όλες τις συνέπειες. Το επάγγελμά μας, λοιπόν, προσδιορίζει τον τρόπο ζωής μας, τις δραστηριότητές μας, τη στάση του σώματός μας.
Για τον λόγο αυτόν, λοιπόν, χρειάζεται σωστή ενημέρωση για τις προφυλάξεις που πρέπει να λαμβά- νουμε υπόψη μας για να έχουμε τη μέγιστη ασφάλεια, ζωτικότητα και αποδοτικότητα στην εργασία μας. Και ας μην ξεχνάμε το πόσο σημαντικό ρόλο, παίζει η άθληση και το περπάτημα στην καθημερινή μας ζωή, για την μείωση και την καταπολέμηση της εμφάνισης των αρνητικών αυτών συμπτωμάτων!
vasiliki ver (Μέλος)
Οδηγός του ανθρώπου είναι η συνείδηση του.
Platinum Boarder
Δημοσιεύσεις: 6750
graphgraph
Αποσυνδεδεμένος Προβολή Προφίλ Μέλους
Φύλο: Θήλυ Τοποθεσία: Αθήνα Γεννέθλια: 1962-07-08
Οι φίλοι είναι σαν τα άστρα, υπάρχουν πολλά και λάμπουν τα περισσότερα, αλλά μόνο ένα ξεχωρίζεις κάθε φορά..
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Forum για να κάνετε μια δημοσίευση.
 
Μετάβαση στην αρχήΣελίδα: 1...56789101112
Συντονιστές: Margo  Bianka 
Μεταφορά στην κορυφή