Πρόσφατα σχόλια

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

2239-garidopilafo1.jpg
Γαριδοπίλαφο

Πουλερικά

Αξιολόγηση Χρήστη: / 2
ΧείριστοΆριστο 

Απαραίτητα και χρήσιμα τα πουλερικά στη διατροφή μας  αφού είναι σημαντικές πηγές ψευδαργύρου, βιταμινών και σιδήρου.

 

Πιο συγκεκριμένα μια μικρή μερίδα πουλερικών εξασφαλίζει μέχρι και 30% της απαιτούμενης ημερήσιας ποσότητας ψευδαργύρου που χρειάζεται ο οργανισμός μας.  Ένα μέτριο κομμάτι πουλερικών μπορεί να εξασφαλίσει 10 – 20% της ημερήσιας ποσότητας σιδήρου που χρειάζεται το σώμα μας.

Το στήθος του κοτόπουλου περιέχει τις μεγαλύτερες ποσότητες Νιασίνης, η οποία έχει αποδειχτεί από μελέτες  επιστημόνων ότι μειώνει τη χοληστερόλη και κατά συνέπεια τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

Τα κοτόπουλα και οι γαλοπούλες ανάλογα με το μέρος του σώματός τους παρέχουν από 20 -65% από την καθημερινή ποσότητα βιταμινών Β6 και Β12.  Το σκούρο κρέας των πουλερικών είναι πλουσιότερο σε σίδηρο και ψευδάργυρο απ ότι το λευκό.

Πολύ σημαντικό είναι να ψήνουμε πολύ καλά το κρέας των πουλερικών. Επίσης οι χυμοί τους πρέπει να είναι διαυγείς και άχρωμοι.

Το κρέας των πουλερικών είναι εστία μικροοργανισμών και ειδικά σαλμονέλας που αναπτύσσεται και πολλαπλασιάζεται ταχύτατα σε θερμοκρασία δωματίου γι αυτό και όταν αποψύχουμε τα πουλερικά πρέπει να τα κρατάμε στο ψυγείο και όχι στον πάγκο της κουζίνας. Το ίδιο και όταν μαρινάρουμε τα πουλερικά, πρέπει να πετάμε τα υγρά μαριναρίσματος.

Μεταφορά στην κορυφή